Daddy's Girl İs A Boy?!?!

59 4 9
                                    

Ziya okuldan sonra kantinde beklemeye başladı. Tam 1 saat bekledikten sonra vazgeçmişti. Kavgacı alfa male bir türlü gelmiyordu.

Yerinden kalkıp yavaşça dışarı yürümeye başladı. Taa ki bir el omzunda belirene kadar.

"Nereye gidiyorsun yeğenim" tayyip fısıldadı, yalnızca ziya duymuştu onu.

"B-ben... Seni bekledim ama sen gelmed-"

"artık geldim (k)oç." bununla birlikte tayyip omzunu sıktığı küçük adamı dışarı sürüklemeye başladı.

Birkaç dakika asfaltta sürüklendikten sonra ziya kendi kalkıp yürümeye başladı. Birlikte okulun öğretmenler için ayrılmış olan garajına gittiler. Recep biraz yürüdükten sonra bir lamborginin (nasıl yazılıyor amk) üstüne elini koydu. Ziya tam "hangi öğretmenin arabası" diyecektiki. Recep anahtarlarını çıkarıp bir düğmeye bastı, ve onun düğmeye basması ile birlikte arabanın farları iki kere yanıp kapıları açıldı.

Ziya'nın dili tutulmuştu, Recep bu kadar parayı nereden bulmuştu? Ailesi zengin miydi yoksa? O bunları düşünürken, recep

"içeri gir" dedi.

Ziya hemen arabanın ön koltuğuna oturuverdi. Recep de direksiyona. Garajdan çıkıp anayoldan bir binanın önüne kadar sürdüler. Ziya bir bakıverdi şüpheli binaya, çok... Şüpheliydi (böö)

O mükemmel analitik skillsleri ile binayı incelerken recep konuşmasına devam etti,

"Bak ziya, üç/dört yıl önce okula geldiğimde bende senin gibiydim. En güçlü alfa erkekği bulum alt edersem kimse bana bulaşamaz ve kızlar bana düşer diye düşünmüştüm. Ve haklıydım da! Ama sen... Nasıl desem benim 9. Sınıftaki halim kadar kaslı değilsin, sırık gibisin hatta. (sry for bodyshaming🙄)" recep şevkatli gözlerle ziyays baktı, ona zarar vermek gibi bir niyetinin olduğu yüzünden belli oluyordu. Ziya, omg bir alfa erkek nasıl hem bu kadar korkutucu ve aynı zamanda seksi ve aynı zamanda kawaii olabilir diye düşündü.

Faka söylediği herşeyde haklı değildi, ziya ne kızlarla ilgileniyor nede kavga çıkarıp okulun yeni alpha male'i olmak istiyordu. Sonuçta kendisi bir bottom ya da twitter nick'i gibi bir daddy's girl idi. Ya da boy idk

Ziya tam itiraz etmek için ağzını açıcaktı ki recep işaret parmağını onun ağzının üstüne koyup onu susturdu.
" şş baby girl- yani şş ziya." recep hemen kendini toparladı, sonuçta bugün kondom getirmemişti yanında. "seni bir yere götürmek istiyorum, orada kendini korumana gerek olmayacak.."

Ve onu şüpheli binanın önünden bir camiye kadar götürdü. Caminin önünde durduklarında hemen onun arabadan çıkarıp, caminin içine sürükledi.

"ben ateis-"

"kes, namaza gelmedik"

Devam edecek...

Mmmm 600 kelime fln yazıcaktım ama burada bırakınca daha heyecanlı geliyor bestie. Sonraki bölümde ne olucak tahmin edin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türk İşi Kült (RTE x ZİYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin