Sonunda dükkana adımımı attım, her zamanki yerime oturdum ve sevdiğim adamı beklemeye başladım. Çok geçmeden, Luhan göründü.
Açık kahve bir kazağın altına lacivert pantolon giymişti, morumsu saçlarını tek eliyle arkaya attı ve yanıma doğru geldi. "Günaydın hayatım" dedim gülümseyerek. "Günaydın sana da sevgilim" dedi gülümseyerek. "Ne içersin? Ünlü baloncuklu çayımızdan mı yoksa başka bir şey mi?" diye sordum. "Baloncuklu çay istiyorum sevgilim ben, benim için yeri ayrı o çay sayesinde tanıştık seninle" dedi. Ellerini tuttum.
"Seni çok fena öpmek istiyorum."
"Dışarıda olmaz sevgilim, beni aileme şikayet etmek isteyen düşmanım çok biliyorsun ailemin ününü" dedi.
"Biliyorum aşkım ve seni üzecek hiç bir şey yapmayacağım sana söz veriyorum. Senin gözünden akacak olan bir yaş tanesine kıyamam ben."
"Ben de senin üzülmeni istemiyorum Sehun, sen nasılsın?" diye sordum. Sehunʼun parlayan gözleri birden söndü. "Ailemin yaptığı iğrenç baskı devam ediyor hala ama Sejun ağabeyim geçsin istiyorum şirket işleri ile ilgilenmiyorum ben" dedim. Luhan, ellerini yanaklarıma koydu. "Birlikte yaşarsak nasıl geçineceğiz Sehun? Ailem bana her zaman ki gibi desteklemeyecektir kesin senin ailen de öyle" dedi.
Yanağımdaki elleri avucumun içine aldım. "Sen yanımda oldukça ben her şeyi denerim Han, tek ihtiyacım olan sensin. Başkasının sevgisine ilgisine ihtiyacım yok, ama sana ve sevgine muhtacım ben."
Gülümsedi, gülümsedim.
"İlerde birlikte mutlu bir şekilde yaşayacağız, değil mi?"
"Evet Sehun, seni asla incitmeyeceğim üzülmene izin vermem."
"Ben de aynı şekilde Han, asla üzülmeyeceksin. Seni her şeyden koruyan şövalye olacağım."
"Seni seviyorum, Sehun."
"Seni seviyorum, Luhan."Aynı anda söyleyince güldük, ayağa kalktım ve Luhanın yanına geçip elimi uzattım. "Sahile gidelim mi Luhan?" diye sordum.
"Ama bir saat sonra evde olmam lazım Hun.."
Gülümsedim ve diz üstüne çömeldim. "O zaman sana en güzel bir saat yaşatırım ben de Luhan."
.
.Eveet şimdi ben yine dayanamadım ve HunHan aşkım kabardı bu yüzden dedim neden olmasın wlksndjxksls neyse iyi geceler iyi uykularrr!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Tea Shop ¦ HunHan
FanfictionSehun ve Luhan her gün ailelerinden gizli ve yasak bir şekilde bir dükkanda buluşurlardı.