Sehunla ertesi gün aynı yerde aynı saatte buluşacaktık.
"Nereye oğlum?" diye sordu annem. "Baekle buluşacağız anne, kahve içip sohbet edeceğiz" dedim. "Selam söyle Baeke oğlum, geç kalma" dedi.
Sonunda evden çıktım ve kafeye doğru ilerledim.
Sehun, elinde baloncuklu çay ile etrafa bakıyordu. Pipeti dudaklarının arasına aldı ve yudumlarken beni gördü.
Yanına gittim ama kolumu tuttu ve beni kendine çekti. "Sehun... Sen iyi misin?" diye sordum.
"Kokunu içime çekince iyi olacağım."
"Sehun, bir sorun mu var? Ağlayacak gibi duruyorsun?"
"Babam çıkageldi Luhan, inanabiliyor musun? Amerikaya siktir olup giden adam birden karşıma çıktı. Annemi ne kadar üzmüştür o."
Sehuna küçük bir çocuğa sarılır gibi sarıldım. "Ben buradayım sevgilim, ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama her zaman yanında olacağım her kararında."
"Luhan... Bu gece benimle kalır mısın... Lütfen..." dedi Sehun güçsüzce. "Sehun ben... Tamam, yanındayım sevgilim" dedim. Anneme bir arkadaşımda kalacağımı söyleyecektim.
*
Sehunʼun evine gelince hızla girip üstümüzü değiştirdik ikimizde. O siyahlar içinde bir pijama giyerken ben çok açık pembe ve bana biraz büyük bir pijama takımı giyiyordum. İkimizde yatağa uzandık. "Han.
.. Sana sarılabilir miyim?" diye sordu.Ona cevap vermeden önce ben ona sarıldım. "Tabii ki sevgilim..." Onunda elleri beni sardı ve çektiğim en güzel uykuyu çekmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubble Tea Shop ¦ HunHan
FanficSehun ve Luhan her gün ailelerinden gizli ve yasak bir şekilde bir dükkanda buluşurlardı.