TEPKİ 2

3.7K 62 17
                                    

İstek konu=sen BTS'in 8. Üyesisin ve biasınla sevgilisin bir gün odanda (model'in sen ona aşıksın) şarkısını söylersin biasın türkçe bilmiyor ve sesin çok güzel tepkisi?

Rm

Odanın kapısında seni dinliyordu.Sen kapıda seni dinleyen ve gamzelerini çıkararak sana 32 diş gülümseyen sevgilini fark ettin. Onu görünce şarkının sözlerini korece "ben o gamzeliye aşığım" diye değiştirirsin . Şarkıyı bitirdiğinde.
Rm=ooo yn hanım senin böyle yeteneklerin varmıydı. (Alkışlayarak içeri girer)
Sen=var tabi olmasaydı nasıl 8. üye olabilirdim.
Rm=anlamını bilmesem bile o son cümle seni bana daha çok bağlıyor.
Sen=şımartıyorsun beni ama.
Rm=hadi gel bu sefer beraber söyleyelim bana öğretirsin hem.
Ikiniz beraber şarkı söyleyerek gününüzü geçirirsiniz..

Jin

Salonda bir şeyler tıkınarak canlı yayın yapıyordu. Sen şarkıyı son ses söylerken senin sesini duyduğu an canlıda ki antilere
Jin=BAKIN! Sizin boş yere shipler yüzünden linçlediğiniz kızın sesine dönüp bir bakın!
Canlı=hakkını yemeyelim bencede çok güzel sesi.
Jin canlıya devam eder. Canlıdakiler senin sesini kaydetmiş ve sosyal medyada paylaşmışlardı senden bu şarkıyı yeniden söyleyip paylaşmanı istemişlerdi.
Sen=jin neden canlıda olduğunu bana söylemedin.
Jin=asıl sana sormalı neden bu eşsiz sesini saklıyorsun çilekli pasta.
Sen=yiaa abartma şapşik.
Sonra gülerek sana sarılır sende karşılık verirsin..

Suga

Kendisi yatağa yığılmış, dans ile ilgili videolar izliyordu senin sesini duyunca direkt senin odana geldi.
Suga=oha nasıl böyle söyledin.
Sen=meslek sırrı paşam.
Suga=bir daha söylesene çok güzel.
Sen=tamam.
Şarkıyı söylersin.
Sen=oh be bitti.
Suga gizlice senin sesini kaydetmişti çünkü sesin onu rahatlatıyordu geceleri uyumak için bir daha söylemeni istemişti.
Suga=mükemmeldin hayatım en yakın zamanda böyle bir şarkı çıkarıp dünyayı sallamanı istiyorum.
Sen=senin için bunu yapıcam.
Ona sarılırsın
Sen= gerçekten..

Hoseok

Senin dizine uzatmıştı saçlarıyla oynuyordun. O gözlerini kapatınca sende şarkı söylemeye başlarsın bitirdiğinde ise gözleri kapalı bir şekilde uzanan hoseok başında olan ellerini tutar.
Hoseok=neden bitirdin sesin bana huzur veriyordu.
Sen=çünkü şarkının sonuna geldim.
Hoseok=seni dinlerken aklımdan ne geçti biliyor musun?
Sen= ne geçti?
Hoseok=senin ilk guruba katıldığın an geçmişti.
Sen=...
Gözleri açar ve sana yaklaşıp dudağına küçük bir öpücük kondurur ilk öpücüğünüz olduğu için utanma diye hemen odadan sırıtarak çıkar.

Jimin

Telefonda konuşuyordunuz o dans etmek için şeye gitmişti. (adını unuttum hani dans ediyorlarya oraya işte) sonra konuşmanız biter ama sen telefonu kapatmayı unutmuşsun onunda haberi yoktu sen şarkı söylemeye başlayınca birde telefondan senin eşsiz sesini duyar.
Jimin= wow çok iyi söylüyorsun bebeğim devam et.
Sen=bir saniye telefon ne zmn açtım ben.
Jimin=kapatmamışsın ki açasın.
Sen=ha unutmuşum.
Jimin=devam et hadi çok güzel gidiyordu.
Sen=hayır jimin şimdi işim var buraya gelince söylerim ben sana.
Aslında sen jimine şarkı söylemekten utanıyordun bu yüzden o sözünü tamamlamadan sen telefonu kapattın.
Jimin=bekle sen yn akşam yüzüme telefon kapatmak nedir göstercem sana.(pic smile atar)

Taehyung

Salonda instagramda kendine yapılan yorumlara bakıyordu.sende odanda şarkı söylemeye başlarsın. Şaşırır çünkü hiç türkçe şarkı söylediğini duymamıştı çok hoşuna gitmişti..
V= yn..
Odaya gelip yatağa senin yanına oturur.
Sen=ayy odunu kopardın deli.
V= özür dilerim amacım korkutmak değildi.
Dudaklarına bakarak konuşuyordu.
Sen=tae...
V=hı?
Sen=gözlerime bak utanıyorum.
V=hadi ama sadece baktım öpmedim bile ama istersen (daha çok yaklaşır) onuda yapabilirim.
Tam öperken içeri üyeler girer ve sizi o halde görür, U dönüşü yaparlar.
Jin=hop hop beyler burası olmaz en iyisi başka yerde tv izleyelim biz hadi.

Jungkook

Jk tavşan dişlerini gösterek gülüp senin yanına gelir.
Jk=sözlerini anlatsana.
Sen=aao ne zmn geldin sen.
Jk=boş ver ne zaman geldiğimi sen sozlerini çevir onun
Sen="şarkımız felan olacak yeni bir diziye başlanılacak... sen ona aşıksın...sen ona aşıksın"
Jk=ben sana aşığım.
Der ve seni belinden kavrayıp kendine ceker dudağına küçük bir öpücük kondurup geri çekilir.
(Abi neden böyle şeyler yazarken utaniyom teiwrits)

Evet sonunda bugünkü tepkinin sonuna geldik

Vote verip istek yazmayı unutmayın bacımsular sizi seviyorum..

💛💛💛💛💛

BTS TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin