Istek konu= biasımız ile sevgiliyiz ödül töreninde felix bize çarpıyor ve düşmeyelim diye belimizden tutuyor biasında sizi görüp yanlış anlıyor tepkisi?
Rm
Sizi ödül alanında felixle öyle bir sekilde görünce bağırarak;
Rm= noluyo orda!?
Sen=r-rm?
Rm= niye bu şekilde duruyorsunuz?
Felix= biz s-
Rm= sen sus!
Sen= açıklayabilirim rm.
Rm= neyi açıklayacaksın yn. Sahnede sevgilin yerine başka biri belinden tutuyor ve sen hiç sesini bile çıkarmıyorsun.
Sen= rm sadece bir birimize çarpmıştık ve yere düşmeyeyim diye ani bir reflex yaptı tam o sırada da sen geldin.
Rm= yn.
Sen= konuşma benle.
Rm= yn yanlış anladım özür dilerim hayatım.
Sen= keşke herşey özür dilemekle geçebilseydi.Jin
Sizi o veziyette görünce evet belki sinirlendi ama senin ödül alma sıranda sorun çıkmasın diye sesini çıkarmadı. Ödül alma sırası ona gelmişti. Sahnede;
Jin= evet bu ödülü tek başıma kazanmadım hepsi sizin sayenizde oldu.....(Ödül konuşması işte)...son olarak bugün biraz sinirliyim çünkü sevgilim world wide handsome olmama rağmen başka birinin onun belinden tuttuğunu gördüm.
Sahneden iner. Konuşma sırası sana gelmişti. Sen sahnede;
Sen= (ödül konuşması)...son olarak eklemek istediğim bir şey var bu konuşma beni yanlış anlayan sevgilime gelsin. Sevgilim sen beni yanlış anlayınca kalbime hançer saplanıyor. O vaziyette olmamız bizim çarpışıp ani bir reflex olduğunu söylemek istiyorum. Teşekkürler.
Sonra sahneden indiğinde senden yanlış anlaşılma için özür diler ve eve gidersiniz.Suga
Suga= O benim sevgilime mi yavşıyor bana mı öyle geliyor?
Jhope= bamada öyle geldi.
Suga= dimi simdi anasını b-
Jhope= suga kameralar bize bakiyor sessiz ol.
Suga= hayır ben dayanamıcam gidiyorum.
Sen= suga?
Suga= benim gibi bir ser3fs1z varken niye başka şerefs1zlerin kollarına düşüyorsun hı?
Sen= suga ne ser3fs1zi kendinde misin sen?
Suga= niye onun kollarındaydın.
Sen= off suga sadece çarpışıp düşecekken ani bir reflex yaptı o kadar.
Suga= öylemi?
Sen= keşke her şeyi abartmasan geçende de bir tane güvercin kafama sıçtı diye güvercini yakalayıp hayvan barınağına götürmüştün.
Suga= napiyim sana zarar gelmesini istemiyorum.
Sen= tamam bundan hoşlanmıyorsun ama bu alışkanlığını bitirmen lazım.
Suga= sözmu sefer yenicem. Senin için.
Sarılırsınız.Hoseok
O olay sırsında sesini çıkarmadı çok sakindi.
Sen sahnede sürekli ona bakıyordun. Tören boyunca hiç gülümsememesi dikkatini çekmişti.
Sen( içinden)= niye gülmüyor?
Sahneden indikten sonra hemen onun yanına gidip oturursun.
Sen= niye mutsuzsun.
Jhope sana bakmadan cevap vermedi.
Hoseok= sevgilisini başka bir adamın kollarında dans eder gibi bir pozisyonda gören biri niye mutlu olsun.
Sen= haaa o şey.
Hoseok= çok normalmiş gibi konuşma lütfen seni affetmedim henüz.
Sen= anlıyorum seni. Peki o olayın sadece bir ani reflex olduğunu söylesem.
Hosoek sana döner.
Hosoek= reflex?
Sen= evet şekerim birbirimize çarptık yere düşecekken ani bir reflex yaptı o kadar.
Hoseok= yanlış anlamışım özür dilerim.
Sen= önemli değil kim olsa yanlış anlardı zaten.
Sarılırsınız eve gidersiniz.Jimin
Tam o sırada konuşma yapıyordu. Sizi o halde görünce konuşmayı yarım yamalak yaptı ve öyle geçiştirdi.
Törenden sonra;
Jimin= yn bunu bana nasıl yaparsın hıı.
Sen= naapmışım jimin ben.
Jimin= daha ne yapicaksin felix'in kollarındaydın.
Sen= ah jimin neden her şeyi yanlış anlamak zorundasın.
Jimin= gülünecek bir şey yok gülme benimde gülesim geliyor.
Sen= jimin bak biz sadece çarpıştık ve ani bir reflex yaptı o kadar yani yanlış anladın sen her şeyi.
Jimin= gerçekten mi?
Onun poncik yanaklarını sıkarak.
Sen= tabiki gerçekten.
Jimin= yanlış anladığım için özür dilerim.
Sen= özür dilemene gerek yok sevgilim hadu gidelim.Taehyung
Sizi o halde gördüğünde çok sinirlenmişti ödül konuşmasını yapmadan eve gitmişti.
Senin gözlerin konuşma sırasında sürekli onu arıyordu.
Sen(içinden)= nereye gitti?
Bu senin ilk ödül konuşmandı bu yüzden onunda bu konuşmanı görmesini istiyordun.
Sen sahneden inerken kendi kendine konuşmaya başlarsın.
Sen= kaçırdı işte her şeyi biliyordum böyle olacağını.
Çok üzülürsün ağlayacak duruma gelirsin.
Eve gelip onun yanina oturursun.
Sen= bu benim ilk ödül törenimdi neden izlemeden hemen eve döndün.
Ağlamaya başlarsın.
Tae= aşık senin felix'in kollarında ne işin vardı.
Sen= felix?
Tae= evet felix.
Sen= o beni tutmasaydı düşüp bir yerlerimi kırabilirdim. Onun yaptığı sadece ani bir reflexti o kadar.
Tae= düşmek?
Sen= evet düşmek. Bu konuşmayı izlemeni ne kadar istiyordum biliyor muydun sen?... konuşma benimle bir daha.
Odana gidersin...
(Çok uzun oldu videoya sığmicak burada kesiyorum)Jungkook
(Bu konudan biraz değişik olsun bence)
Ödül töreninde ayağın takılır tam felix'in üstüne düşecekken ani bir reflex ile jk felixi itip senin onun kucağına düşmesini sağlar.
Sen= jungkook?
Jk= dikkat et guzelim senin gibi birine zara gelmesinden hoşlanmam.(Bunu kısa yapmak zorundayım çünkü evden çıkıyorum. Sizi seviyorum bb)
💜💜💜💜💜💜💜💜