Konu= sen hamileyken büyük bir tartışma yüzünden ayrılmıştınız aradan 2 yıl geçtikten sonra tekrar ilk defa karşılaşırsınız tepkisi?(senin hamile olduğunu bilmiyor)Rm
Büyük bir alışveriş merkezinde aynı mağazada alış veriş yapıyordunuz. Sen ayrılıktan sonra sürekli erkek reyonundan giyinirdin. kıyafet alırken elini attığın şeye oda atmıştı.
Sen= ilk önce ben aldım bunu.
Kafasını kaldırıp sana baktığında hayretler içerisindeydin.
Rm= y-yn?
Sen arkanı dönüp hiç bir şey olmamış gibi gidecektin fakat kolundan tutup gitmeni engelledi.
Rm= gerçekten hiç bir şey olmamış gibi gidecekmisin.
Bunları söylerken sesi titriyordu, bunu fark etmiştin fakat umursamadın.
Rm= bir şey söyle, bu şekilde kaçman imkansız.
Sen= ne diyebilirim? Sen ayrıldıktan sonra geçen koskoca iki yılın ardından gelmiş bana hiç bir şey olmamış gibi davranma diyorsun? Ne dememi bekliyorsun... "evet ben haksızdım sen haklıydın" dememi mi bekliyordun?
Hemen ardından felix kucağındaki bebeğin ile gelir.
(Felix= aman aman nereye geldik bianda)
Felix= al annesi ağlıyordu seni istiyor, da bu kim?
Sen=tanımıyorum.
Bebeğini kucağına alırsın.
Sen= benim bebeğim annesini mi özlemiş. Gel bakıyım.
Siz gittiniz fakat o senin evlendiğini sandı ve her zaman o üzüntüyle yaşadı.Jin
Kızınız bu iki yıl içinde baya büyümüştü hatta anne demeyi bile biliyordu ve erken yürümeye başlamıştı. Dışarı çıkmak için kızının saçlarını yapıyordun.
Sen= bak kızım herkese baba demeyi bırak artık her gördüğün kişi baban değil.
K= papa.
Sen= biliyorum babanı özlüyorsun ama o bizi bıraktı bu yüzden sadece geleceğimize odaklanmamız lazım.
Hazırlanıp dışarı çıkarsınız sen küçük bir tokacı dükkanı görünce hemen kızınıda alıp oraya gittin. Sen tokalara bakmaktan o kadar dalmıştın ki kızının senin elini bırakıp gittiğinden haberin bile yoktu.
Etrafına baktığında kızını göremedin.
Sen= solarya!?(kızının adı attımwkeuhs)Solarya nerdesin kızım?
Solarya senin elini bırakıp dışarı çıkmıştı yolun ortasına geçerken jin arabasını durdurup solarya'yı kucağına alır.
Jin= yolun ortasında ne işin var senin bakalım ufaklık.
Solarya= papa.
Jin=annen nerde senin.
Der ve etrafa göz atar. Solarya'nin tokacıyı işaret eden parmağını görünce tokacıyı girdi.
Sen= solarya nerdesin kızım.
Senin arkan dönüktü solarya jin'in kucağından senin omzuna dokundu. Onun dokunmasıyla arkanı döndün ve jin'i fark etmeden solarya'yı kucağına aldın ve sarılıp kokladın.
Sen= nerdeydin annecim.
Solarya jin'i işaret eder.
Solarya= papa.
Sen= solarya herkese baba demeyi ke-
Kafanı kaldırıp baktın.
Sen= j-jin?
Jin hala şoktaydı.
Jin= y-yn sen evlendin mi?
Sen=jin sen o tartışmadan sonra hala tartışmanın derdinde misin?
Jin= sana evlendin mi diye sordum?
Sen= hayır.
Jin= bu çocuk?
Sen= senin kızın.
Jin= b-benim kızım mı? Ama bu nasıl, sen hamile değildin?
Sen= hamileydim jin sen eğer o gece o kavgayı çıkartıp beni evden kovmasaydın sana o gece bir kızın olacağını söyleyecektim ama vazgeçtim.
Jin= yn tekrar beraber bir hayat kurabiliriz.
Sen= hayat mı? Olmayan hayattan mı bahsediyorsun? Saçmalık.
Jin= yn ben hala seni eskisi gibi seviyorum.
Sen=...
Jin= en azından kızımız için.
(Offf uzasın istemiyorum)
Neyse sonra barışırsınız tekrar beraber bir aile kurarsınız.Suga
Haksız taraf sendin bu yüzden kavgadan sonra seninle iletişimini hepten kesmişti. Sende hamile olduğun için daha fazla kendini yorup onu aramaya çalışmadın. Aradan iki yıl geçmiş sen arkadaşın rose'ler de kalıyordun. Rosé istifa ettiği için artık oğluna o bakacak sen ise iş görüşmesine gidecektin.
Hızlı geçiş* iş görüşmesine gelirsin. Mezun olduğun için senin için zor olacağını düşünmüyorsun fakat nerden bilebilirdin ki orada suga ile karşılaşacağını.
Odayı tıkladın.
Suga= gir.
Odaya girdiğinde arkası dönük bir şekilde parmaklarıyla sana gel işareti yapan adamı gördün.
Sen= efendim asistanlık için gelmiştim.
Seni sesinden tanımıştı. Hemen döndü ve ayağa kalktı. Onunla göz göze gelmiştin.
Suga= ne işin var burda!
Sinirliydi.
Sen= s-suga?
Elindeki özgeçmiş dosyalarını düşürdün ve onun yanına gidip sarılacaktın fakat geri adım attı.
Sen= suga gerçekten hiç mi özlemedin beni.
Suga= peki sen hiç mi sevmemiştin beni?!
Sen= ben seni her zaman sevdim seviyorum ve sevmeye devam edicem.
Suga= peki neden hiç arayıp sormadın?
Sen= seni o hamile halimle sokak sokak aramadığımı mı sanıyorsun.
Suga= hamile mi?
Sen= evet hamile, oğluna hamileyken.
Suga= b-ben baba mı oluyorum?
Sen= oldun zaten.
Sen sarılmadan o sana sarılmıştı bile.
(Yazar esma= vay peç suga çocuk olmasaydı affetmezdin dimi pizivink(!))