Bölüm 1 - NASIL YANİ ??

364 15 2
                                    

Selenanın ağızından;

sabah daha yeni uyandım . çok endişeliydim . neden diye soranlar varsa ;

BUGÜN OKULUN İLK GÜNÜ !!

ama tabikide korkmamın sebebi bu değil . sebebi lise geçmiş olmam .

yepyeni bir çevre yepyeni arkadaşlar neden ya nedennnn ??

ben eskiden daha iyiydim ama alışmam lazım artık .

tanrıya şükür en azından can dostum miley ile aynı okuldayız yupiiii !

her neyse ben daha fazla uzatmadan üstümü giyiniyim. evet ohhh , temiz hava gibisi yok .

miley beni çağrıyor galiba :/

M: selenaaaaa hadi ama yine uyuşuyosun çabuk gitmemiz lazım en öndemi oturmak istiyosun ??

S: ah miley , bugün okulun ilk günü kim takar minicik detayları .

M: selenaaaaa insanı çok sinirlendiriyosun .

S: hadi otobus durağına gidelim

M: Tamam.

ve okula geldik sonunda .

MİLEYİN AĞIZINDAN ;

uff selly bi kere de bu kadar yavaş davranmasan olmaz sanki .

SELENANIN AĞIZINDAN;

içeri girdik miley elimi aşırı sıkı bir derecede tutuyoru. elim acıdı , ama hiç birşey söylemedim.

ve evet merak edilen soru 9/D şubesindeydık içeri girdik ve en arka sırayı kaptık . kantine gittik. bir tost ve bir ayran aldık , sınıfa geldik . tam bizimle aynı anda bi çocuk daha geldi . sankiii , ben bunu

bir yerden tanıyorum ama... evet hatırladım bu bu JUSTİİNNN !!!

ne yapıcam ben şimdi .

şimdi sizin ne düşündüğünüzü biliyorum nerden tanıyorsun sen bu çocuğu ??

hemen söyleyim süpriz kişimize 6. sınıfta çıkma teklifi ettim ve beni bütün okula rezil etti.

ama sonraasa ;

çocuk bana aşık olmuş 7. sınıfta o da geldi bana çıkma etti ve bende tabikide İNTİKAMIMI aldım .

her neyse buraya geliyo ufff bide aynı sınıftayız aramızda kalsın ben hala onu çoook seviyorum.

napıyo bu önüme oturdu !!!

olsun artık napalım gerizekalı işte.

miley bana '' hemen burdan gidelim '' dedi. ben de onu dinlemedim tabii. justin geldi beni kolumdan zorla çekiştirerek sınıftan çıkardı.

ben niye mileyi dinlemedim ki sanki ??

6 İZLEME + 2 OY GELDİĞİNDE DEVAM SİZİ SEVİYORUM <3

AŞK UNUTURMAZ-LOVE WILL REMEMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin