Începutul

78 3 0
                                    

Era o zi linistită de septembrie, tocmai ce ieșisem de la liceu si mă îndreptam ,spre mall cu prietenul meu Andrei sa ne uităm ce jocuri au aparut . Am urcat pe scările rulante ,până am ajuns la Flamingo un magazin ,în care gaseai orice joc pe care îl doreai erau de toate genurile cu actiune rpg ,role-play sau dacă vroiai, gen fantasy un gen care aducea alinare si bună vointa.... te facea sa uiti de lumea ,cruda si nemiloasa de afară ....
- Mihai pământul catre Mihai este cineva acasa * intrebând Andrei * . Ce naiba ai mă, ai vazut vreo fata care iti place sau savlivezi iar la jocurile astea ...
- Nu mă nu am vazut vreo fată, încă dar nu îi bai nu mă uit după fete, nu îs gay sau alte cele dar nu le am eu cu iubirea nu am avut prietenă ti-am mai zis dar poate imi surâde norocul într-o zi stii * râzând fortat*
- Bine mă uite mă Call of Duty Modern Warfare 3 ce tare ...
- Cât costa ? uitându-se la preț
- Of Dumnezeule 199.95 mda nici dacă îl vând pe Mircea nu am destui bani să îl cumpăr .
- Mai zi odată cine este Mircea ?
- Zebra mea de companie , ai uitat ?
- Da.... Cum naiba să ai un prieten imaginar idiotule nu ai prieteni ?
- Nu prea.... '' singurul meu prieten ești tu dobitocule nu am alți prieteni care sa mă înteleagã"
- Era de așteptat cine te cunoaște mai bine decât mine ?
- Doar părinți mei " rânzând printre loviturile primite de la Andrei in joacă"
- No haide sa ne uităm si pe aici * zicând Mihai cu voce tare *
- Vorbeste mai încet în p*la mea nu sunt surd încă ,dar o să vin din vina ta.
Mihai era iar cu mintea în altă parte a vãzut un nou aparat Kinetic nu mai stia ce scrie era greu de citit din cauza unui cuplu care se certa nu îi băgă în seamă dar se tot se certau si erau greu de ignorat....

Viata unui muritorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum