* Mă duceam spre liceu, totul era liniștit mașinile circulau dirijate de agentul de circulație, pietoni spre grăbeau în direcțiile programate... numai eu nu am un scop, sau un loc să mă întrept, fiecare zi este aceeași liceu-acasă-plictiseală apoi somn și din nou același ciclu din nou și din nou...
Am fost întrerupt din șirului de gânduri de o fata cu ochii albaștri parul galben semăna cu Monica dar nu era ea cine este? ...
- Bună, nu ai ore?
- Ba da dar nu au început încă, dar cine ești?
- Eu? Eu sunt Alison tu ești Mihai nu?
- Da.... dar de unde îmi știi numele...
- A.... păi Monica vorbește numai încontinuu despre tine sau cel puțin mie îmi spune doar este sora mea mai mică.
- Ciudat Monica nu mi-a zis nimic despre tine.
- Nu... meeh.
- Bun atunci sa mă prezint sunt Avesta Alison Andreea.
- Eu cum ai spus tu sunt Mihai.
- Pur și simplu Mihai sau cumva D..
- Nu-l spune urăsc numele ăla te rog frumos să nu îl spui.
- Okay, okay, nu o să îl spun...
- Dar am o întrebare, de unde îmi cunoști numele de familie nu l-am mai spus nimănui niciodată și până la urmă ce vrei de la mine.
- Unu la mână am vrut să te revăd și doi la mână tu mi-l ai spus acum 2 ani.
- Sincer îmi pare rău dar nu te cunosc este prima dată când te văd.
- Oh... deci a funcționat chiar ai uitat..
- Ce să funcționeze? Ce am uitat? Cine ești tu defapt?...
- Nu contează asta acum este mult prea devreme să știi , o să îți spun mai multe duminică când ne vom vedea o sa îți spun mai multe.
- Mda... Bine atunci eu mă duc la liceu ne vedem duminică dar la ce oră și unde ne întâlnim.
- Ora 3:22 în Parcul Mureșului lângă banca fără soț..
- Bine dar parcul asta nu exista și serios banca fără soț ce mai înseamnă și asta...
- Parcul există îl vei găsi doar lasă-te purtat de instinct și banca fără soț este lângă copacul singuratic .
- Bine....daca iti plac ghicitorile uite una : "Cine are doua picioare si pleaca de aici ?"
-Eu , ne vedem duminica numai pot sta intarzii la liceu .
-Bine , ai grija de tine ....
-Bine si tu la fel ,pa .
-Pa.....
*In sfarsit am plecat trebuie sa ma grabesc spre liceu ca altfel intarzii nu ca ar fii mare lucru sa intarzii dar imi este un somn ...