Începuse ora de matematica totul era liniștit de parca nimic nu s-a întâmplat toți copii erau în bănci locul lor cuminți abia așteptând sa plece mai repede acasă, numai Mihai statea in banca lui cuminte ca de obicei statea in interior si se gandea *ce se intampla cu mine totul era asa de frumos inainte ....
Incepe ora :
- Buna ziua elevilor.
-Buna ziua domnule profesor strigând toti in cor.
-Bun sa facem prezenta si sa terminam mai repede ora si sa plec si eu dar si voi acasa mai repede.
După strigarea catalogului elevi sunt chemati unul cate unul pentru inchiderea mediilor .
Ajungand la Mihai se aude o bataie in usa ...
- Buna ziua domnule profesor ma scuzati de deranj dar Mihai este chemat in biroul directorului .
- Directorului cum adica ? Nu era biroul domnul directoarei ? * spunând toti în cor
- Era copii doamna directoare a născut si a venit în locul dânsei soțul ei care este tot director dar la un liceu din centru. Și ...
- Serios Mihai ce ai facut ? spunand profesorul surprins .
Mihai si el suprins de aceasta chemare se duce spre colegul lui cu pasii stangaci si pasind spre usa este oprit de Flavius , se apropie de el si ii spune
- Ai grija poate este vreo capcana sau chiar daca nu ar fi asa totusi fi in alerta si ia asta .
Flavius avea cu el o carte serios, o carte ce sa fac sa le citesc aceasta carte pana se plictisesc dar totusi avea o un titlu interesant .... Soarta unui muritor spunand Mihai in gand .
- Bine Flavius o sa am grija .
- Multumesc
- Nici o problema .
Mihai s-a dus cu acel coleg spre biroul directorului nimic ciudat sau bizar nu s-a intamplat pana acolo niciun atac nici o capcana nimic ajunge el la usa directorului deschide usa si il vede pe director stand in picioare si uitandu-se pe geam
* Era ciudat totusi parca avea un plan in minte acei ochi negri intunecati si fara viata ma cam speria spunand mihai in gandul lui
- Buna ziua domnule director *spunand Mihai cu o voce mai stinsa
- Buna ziua Mihai .
- Stii de ce te-am chemat aici astazi ?
- Nu.
- Am primit o instiintare cum ca tu te-ai batut cu acel elev Laur .
- Ce ai de spus in apararea ta?
- Pai domnule director el este cel care a sarit primul la bataie eu doar ma feream de loviturile lui si ...
- Hmm bine pentru ca te exmatriculez...
- De ce !!! nu am facut nimic gresit el este cel car....
*Directorul intervenind ...
- Nu conteaza cine a inceput sau cine a terminat nu accept in liceul meu o bataie amandoi a-ti primit aceeasi pedeapsa exmatriculare 3 zile .
- Dar....
- Niciun dar tinere data viitoare nu te mai implica in aceste actiuni periculoase si nu in liceul meu ..
- Bine domnule director * De parca mi-ar pasa de liceul tau mai am un an si termin
- O zi buna si pentru ca sunt un om drept si corect te las sa participi la aceasta ora pe care o ai acuma si apoi esti exmatriculat .
*De parca mai conteaza acuma daca mai stau sau nu tot sunt exmatriculat spunand mihai in gand .
- O zi buna .