Te-am găsit în sfârşit Mihai , aici te ascundeai tu mic oposum ce eşti * spunand Laur
- Ce mai vrei acuma şi tu .* Intervenind domnul director .
- Bună ziua deci tu trebuie să fiu Laur elevul problema de care am auzit atât de multe .
- Cine eşti tu babalacule ?
- Noul director al liceului .
- Deci alt prost care vorbeşte mult şi face puţine
- Tinere ai grijă cum vorbesti .
- Vrei şi tu puţină bătaie că văd că nu ai mâncat nimic şi îţi este putin poftă
* Hmmm deci aparent are probleme cu mintea nu prea o foloseşte sau este inexistentă sunt sigur că va sări la bătaie şi va încerca să mă lovească acest lucru va rezultă în următoarele 30 de secunde . Nu este nici o problema am camerele de supraveghere instalate azi dimineata în spatele meu şi va demostra că a fost autoapărare .- Ce zici de un răspuns negativ , nu am nevoie de o baltă de sânge pe jos abia am cumpărat covorul .
- Deci şi tu eşti tare în mecla ce zici să te duci la nani
* Cum am presupus devine violent şi cum îşi pregasteste pumnul va încerca să mă lovească în faţă sau în abdomen , nici o problema .
*Laur pregătindu-se să îl lovească pe director în faţă nu realizează că acesta deja s-a eschivat de lovitură pregadindu-şi mâna dreapta pentru o lovitură direct în plexul solar .
* Dacă îl lovesc în plexul solar o să moară deci mai bine nu ce zici de stomac mi se pare un loc mai bun .
O voce ciudata : * Bine cum spui tu sunt aici doar să văd evoluţia lui Mihai deci de restu nu mă interesează .
* Pregătindu-şi lovitură cu mai multă atenţie această coboară la nivelul adomenului şi îl azvârle până dincolo de birou ajung în hol .
- Ce dracu ... * spunând Mihai
- Ce a fost asta tată * precizând Monica
- Pur şi simplu autoapărare .
* Serios ce dracu a fost asta eram sigur că o să îl lovească în plexul solar dar în ultima secundă a coborât la nivelul abdomenului , am mai văzut mişcarea asta undeva dar unde naiba .
* Directorul se aproprie de Mihai şi îi şopteşte lui Mihai :
- Surprins că lovitură mea nu a ajuns în plexul solar , sigur că eşti .
- Încă ceva dată viitoare când încerci barajul acela de pumni încearcă să îţi mişti şi picioarele o să aibă un impact mai mare .
* Aparent surprins Mihai spune
- De unde ştii ...
- Să spunem că eu văd şi aud tot în liceul meu .
- Ai spus că mint .
- Să te protejez bineînţeles
- De cine ?- Nu inca ... *spunand domnul director
- O să afli tu acuma înapoi la ore se pare că ţi-am pierdut foaia de exmatriculare dar aparent nu şi pe cea a lui laur
- Cine eşti ? * întrebând mihai
- Un vechi prieten ...
* Intervenind monica
- Wow tată nu ştiam că poţi să te baţi .
- Dragă mea a fost o simplă lovitură nimic mai mult .
* Laur zăcea inconştient lângă o oglindă .A propiindu-se toţi 3 de el pentru a îl pune pe scaun şi a chema asistenta şcolii în oglindă Mihai observă o umbră neagră dar când se uitase mai bine era domnul director ochii aceea negri erau acuma mai închişi decât un vid şi zâmbea .
- Haideţi înapoi la ore o să mă ocup eu de aici
- Sunteţi sigur domnule director întrebând Mihai
- Da mihai sunt sigurr
- Bine
- La revedere domnule director o zi bună .
- La revedere copii .
* Înante de a ieşi pe hol mihai observă în biroul directorului o poză cu o faţă care semăna leit cu Monica pe care atunci nu o obsevase dar neavând timp să o privească mai cu atenţie nu a putut observă toate detaliile .
- Haideţi mai repede copii nu avem toată ziua la dispoziţie
* Revenind la realitate.
- Da... da desigur la revedere domnule director
- La revedere Miykael .