Jennie'den ⨠ Sabah yeni kalkmıştım bi duş aldım ve aklıma hemen bugün üniversiteye gideceğim geldi. Okul yarın başlıyıcaktı ama ben eve yerleşicektim falan o yüzden çok işim vardı. Ama erken biteceğinden emindim çünkü yanımda kızlar olucaktı. Lisa ve Dahyun olucaktı liseden beri hep aynı evde yaşıyoduk ama bu sefer başka bir şehir her şey hazırdı ev tamamdı sadece eşyalarımızı yerleştiricektik. Kızları aradım onlarda hazırdı.
Lisa'dan⨠
Sabah kalktım ve duş aldım. Dün çok yorgun olduğumdan eşyalarımı yerleştirmemiştim dün son kez daha en sevdiğim mekana gitmiştim, o yüzden eşyalarım valize yerleştirilmeyi bekliyordu. Onları yerleştirip kahvaltıya indim.
Dahyun 'dan⨠
Sabah kalktım ve duşumu aldım. Valizimide kantrol ettim bir şey eksikmidiye şuanlık hiç bir şey eksik durmuyordu. Hiç bir şey unutmamayı dileyip koşuya çıktım.
Eve geldim ve kahvaltımı yaptım doğrusu kurt gibi açtım 4 kilometre koşmuştum bide dönüş var 8 kilometre bu fiziği bu koşulara borçluyum.
Jennie'den⨠
Artık yavaştan gitme vakti yaklaşıyordu bende üstüme rahat eşofman takımımı giydim. Sonuçta yol boyu yorulacaktım.
Jennie'nin kıyafeti (ceket yok ve botlarda)
Buda botları.
Lisa'dan⨠
Üstümü giyinmeden kızlara ne giyeceğim sordum.
Lisa(L)
Jennie(J)
Dahyun(D)
L: Kızlar ne giymeliyim?🤔
Bence eşofman tarzı şeyler giyin daha rahat edersin❤ :J
L: Bencede bende öyle düşünmüştüm daha rahat ederim.😁
Bencede bende eşofman giycem zaten daha rahet ederiz.:D
L: aynen
aynen:J
Lisa'nın kıyafeti şapka yok sayın.
Dahyun'dan⨠
Kızlar kıyafetlerini giyinmiş bile hızı olup benimde hemen hazırlanmam lazım yoksa benim yüzümden geç kalıcaz. Onların dırdırılarını dinleyemem. O yüzden elime ne geldiyse onları giydim pekte fena olmamaştı.
Dahyun'un kıyafeti
hemen hızlıca babamla Jackson(Jennie'nin babası) amcaların eveine gittik kızlarla orda buluşup çıkıcaktık. Evlerimiz yakındı yakın olmalarının sebebi ise babalarımızın korenin en büyük şirketleri olan insanlardı ve mecburen evlerimiz yakındı babalarımız çocukluktan beri tanışıyodu o yüzden kardeş gibi büyümştük. Her zaman birbirimizin yanındaydık kreşlerimiz aynıydı, anasınıfımız aynıydı, ilkokulumuz aynıydı , ortaokulumuz aynıydı, lisemiz aynıydı ve şimdide üniversitemiz aynı olacaktı. Benim bir erkek kardeşim vardı. Lisa'nın ise bir abisi vardı Jennie'nin de bir erkek kardeşi vardı. Ama hiç birimiz kız kardeş hasreti çekmedik çünkü birbirimizi tamamlıyorduk.
Jennie'den⨠
Bahçede hazır bir şekilde bekliyordum. Bi beş on DK sonra Gyu amcanın arabasını gördüm Dahyun gelmişti, ona gidip hemen sarıldım. Üniversite hakkında konuşmaya başladık ve bi yarım saat sonra Lisa'nın sesi geldi.
L: Kızlar ben geldim bensiz ne konuşuyorsunuz.
J:Üniversite hakkında konuşuyoruz.
D:Eve ne alıcamızı falan işte.
J:Balkona bir masa buldum ama Dahyun beğenmiyor bide sen bak.
D: O bizim balkona büyük gelir Lisa ama inandıramıyorum.
L:kızlar sakin olun!
J&D: SAKİNİZ LİSA!!!
L: Tamam bişe demedim ne bağırıyosunuz.
Sonra yanımıza babam geldi ve araba hazır dedi. Valizleri arabaya koyduk ve herkezle vedalaştık yol boyunca neler yapacağımızı konuştuk.
(hemen 3. bölümü yazmaya başlıyorum haftada iki bölüm atarım tutmasada yazmaya devam edicem.
ınstagram: kpop_dunyasi_turkiye
takip ederseniz sevinirim fikirlerinizi bekliyorum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir JENKOOK Hikayesi
ФанфикTüm kpop severlerin dikkatini çekeceği bir hikaye .tüm kpop gruplarının olduğu ama aynı hobileri olmadığı bir hikaye merak ediyosun gel işte .