Jennie'den ⨠
Felix gelmişti içeri geçmiştik arık onu sorguya alma vakti gelmişti.
J:Neden buradasın ?
F: Rahatsızlık mı verdim ?
J: Soruma cevap ver ?
F: Annemle ve babamla kavga ettim.
J: Neden ?
F: Onlara Gamer olacağımı söyledim, ama onlar şirketin başına geçmemi istiyor.
Sesi titriyordu gerçekten üzülmüştüm. :(
F: İşte o yüzden kavga ettik ve bende evden çıktım ve öyle işte.
J: Onları hiç aradın mı?
F: Hayır.
J: Ne onları aramadın mı onlar şimdi meraktan patlamıştır.
Telefonumu aldım ve annemi aramaya başladım.
J: Anne Felix bende yani sıkıntı etmeyin tamam mı ?
Annemin sesi biraz titriyordu beli ki korkmuştu.
A: Tamam kızım o şirketin başına geçmiyicekse bu eve gelmesin.
J: Anne neden böyle yapıyorsunuz bırakın hayalini yaşasın.
Ve telefon yüzüme kapandı Felix'e baktım gözlerinden yaş gelmişti. Yanına gittim ve ona sarıldım dizlerime uzanmıştı. Bana bir şeyler söylüyor ben ise hep onun hayalinin peşinden koşmasını söylüyordum.
F: Bizim ailemiz neden böyle.
J: Sen şimdi onu boşver de biz seninle patlamış mısır patlatıp harry potter 2 izleyelim
F: Olur ama harry potter değil.
J: Tamam. Sen ne istersen onu izleriz.
F: Buldum annabella izleyelim.
J: Olur. Ama ben korkarım ama olsun izleyelim.
Biz patlamış mısır yaparken kapı çaldı. Ben kapıyı açmaya gittim kızlar gelmişti.
D&L: Bu valizler kimin.
J: Felix'in valizleri.
D: Ne ama birazdan yani akşam Soobin gelicek.
J: Eee iyi bari ikisde evde tek kalmamış olur.
Film izliyorduk filmi yarılamıştık ama bir anda kapı çaldı.
Dahyun kapıyı açmaya gitti. Çünkü Soobin gelmişti. Ama böyle bir şey vardı ki Soobin'le Felix küstü. Yani iyi geçine bileceklerini sanmıyordum.
S: Merhaba kızlar.
J: Hadi hikayeni anlat. Ne için geldin.
S: Annemlerle kavga ettim.
J: Aaa Felix'te o yüzden geldi.
S: Ne yapıyım. :/
Felix onu dediğinde telefondan başını kaldırıp bi ters ters baktı. Ve Soobinde ona aynı şeyi yaptı. O an anlamıştımki . Evde artık hep kavga olucaktı. Felix ve Soobin küstü o yuzden.
Felix ve Soobin'in küsme nedenleri Felix'in bir sevgilisi vardı. Ama Felix'in sevgilisi Felixi Soobin'le aldatı o gün bu gündürde küsler. Aileşerimiz barışmaları için çok uğraştı am ane fayda Felix burnu havada olduğu için asla barışmazdı ama bir yandan da haklıydı.
S: Ben çatıdaki odada kalıcam.
J: Orda felix kalıyo.
S: Ne yapıyim.
F: Sen çok olmaya başladın bir sonradan gelme olarak.
J: Tamam susun çok olmaya başladınız ikinizde.
S: Aman be senin odanna kalmadım. Hem ben orda sevgilim Yeji'yle konuşucam her gece konuşuruz.
Felix baya sinirlenmiş gibiydi. Yeji kimdi derseniz Felixin eski sevgilisi.
Felix odasına çıkmıştı. Sinirli bir şekilde çıktığını görünce bende onun yanına gittim.
Gittiğimde ağlıyordu o an ona gerçekten üzülmüştüm ve Yeji'yi öldürmek istemiştim. Hem çok iyi bir arkadaşlığı bozmuştu hemde Felix'i üzmüştü.
arkadaşlar baya yayinlayamadin özür dilerim ama zaten çokta okuyan yok ama yazmaya ďavam ecem.
İstagramdan takip Ederseniz sevınırım @kpop_dunyasi_turkiye
arkadaşlar oy atmaya unutmayın lütfen. öpüldünüz nick muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir JENKOOK Hikayesi
FanfictionTüm kpop severlerin dikkatini çekeceği bir hikaye .tüm kpop gruplarının olduğu ama aynı hobileri olmadığı bir hikaye merak ediyosun gel işte .