Jungkook beni görmüştü,bana baktı
JK: Nasılsın? İyi misin başın falan ağırıyomu?
J:İyiyim.Sadece biraz başım ağırıyo. Kızlar nerde?
JK:Kızları tae ve jimin bıraktı.
J:Neyse ben kahvaltıyı hazırlıyım.Kahvaltı hazırlamaya gitmiştim. Hazır patates vardı buzlukta onu yaptım. Ve portakal suyu falan koydum.
J:Kahvaltı hazır.
JK: Geliyorum.Yemek yiyoduk yemeği yedik ve koltukta oturup televizyonu açtık.Gördüklerim karşısında şoka uğramıştım.
Jungkook'la beni çekmişlerdi ve başlık şuydu dünyaca ünlü CEO'ların çocukları sevgililermi biz Kim Jennie'yi babasının ortağı olan CEO Minho'nun çocuğu Suho'yla sevgili sanıyorduk.
JK:Suho kim?
J:Çocukluk arkadaşım.Bugün Amerikadan dönecekti. Onu almam lazım.
JK: Ben seni bırakıyım.
J: Olur geç bile kaldık üstelik. Tanrım lütfen haberi babam görmemiş olsun.
JK:hadi çıkalım üstünü giyin.
J:tamam.Suho'yu almaya gitmiştik.
Suho oraya vardığımızda beni bekliyordu,beni görünce hemen kollarını açtı bende onun kucağına atladım.
SH: Ooo uzamışsın.
J:Eee bizde de var bir şeyler.Arabaya bindik baya konuştuk Jungkook bizi bizim eve bıraktı. Jungkookla vedalaşıp eve girdim.
Oturma odama gırdıgımde ıse hayatımın kabusu yaklaşıyordu babam koltukta oturmuş sinirli bir şekilde bana bakıyordu.
"Yarın Suho'yla evlenıyorsun."
.............................
ben bu hikayeyi gecen sene yazmaya baslamıstım tutmadı dıye bıtırdım eger devam etmemi isterseniz ederim 1 yorum atın devam ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir JENKOOK Hikayesi
FanficTüm kpop severlerin dikkatini çekeceği bir hikaye .tüm kpop gruplarının olduğu ama aynı hobileri olmadığı bir hikaye merak ediyosun gel işte .