03

256 11 147
                                    

Bay ve Bayan Kim, oğulları Kim Taehyung doğduğun'da çok mutlu olmuşlardı.
Tanrı'nın böylesine güzel bir varlığın dünya' ya getirmesi'ni nasip ettiği için ikisi'de her gün dua ediyorlardı. Çocukları'nı kötülük' ten uzak tutup, güzel bir şekilde yetiştirmek istiyorlardı. Ama Taehyung'un bir hastalığı vardı. Kalp'i vücudu'na küçüktü. Bunun için ilaç ile tedavi görecekti. Çünkü bunun bir tedavisi yoktu.

Günler akıp giderken her güzel günde Taehyung'un bir kötü hastalığı daha çıkmaya başladı. İlk önce baharatlı yiyecek'ler yiyemeyeceği'ni, daha sonra kahve ve çikolata benzeri yiyecekler tüketemeyeceğini söylediler. Sıcak odalar'da bulunmamalı, sıcak su ile banyo yapmamalıydı. Çok fazla koşturmamalı ve ağır şeyler kaldırmamalıydı. En önemlisi ise asla terlememeliydi. Bu hastalığa teşhis koyulduğu gün Bay ve Bayan Kim bir çöküş daha yaşadı. Kronolojik Ürtiker denilen bu haslatık;
Ateş
Kusma
Miğde Bulantısı
Baş Ağrısı
Karın Ağrısı
Ve ileri düzey baygınlık denilen nedenlere sebep oluyordu. 2 3 dakika içerisinde derisinde kabarıklıklar oluşuyor ve yaralar çıkıyordu. Bunlar'da deli gibi kaşındırıyordu.

Bunların olmaması için hiçbir zaman oğulları'nın yanından ayrılmadılar. Taehyung, artık dışarı çıkamaz oldu. Annesi ve babası bir sabah uyurken en sevdiği meyveli olan çilekli süt alıp 2 3 kutu alıp içti. Sütlerini bitirdiği'nde ayağa kalkması ile geri düşmesi bir oldu. Bayan Kim duyduğu ses ile mutfağa gittiğinde gördüğü manzara dehşet verici idi. Taehyung yerde baygın bir şekilde yatarken Bayan Kim ağlayarak yanına gitti.

Hızla hastaneye gittikleri'nde Taehyung'un bir hastalığı daha ortaya çıkmıştı. Şimdiye kadar bu kadar süt içmediği için hastalık ortaya çıkmamıştı. Ama bir anda bu kadar süt içmesi hastalığı tetiklemişti. Taehyung'un laktoz'a alerjisi vardı. En sevdiği şey elinden alınmıştı. Süt. Baygın bir şekilde sedye'de yatar iken Bay ve Bayan Kim, Taehyung'un yanına giderek ağlayarak defalarca özür dilediler. Onların bir suçu yoktu ama suçlu onlarmış gibi hissediyorlardı.

Taehyung artık hiçbir şey yapamıyordu. Oyun oynayamıyor, süt içemiyor, çikolata yiyemiyordu. Her çocuğun eğlenerek yaptığı şeyleri o yapamıyordu. Bir gün Bay ve Bayan Kim Taehyung için bir yazlık kiraladılar. Orda soğuk sudan havuz ve her yerde klima vardı. Yorulduğun'da oturması için her yere puf koydurmuşlardı. Yolda eğlenerek gider iken ters yola girmiş olan tır'ın altında kalmışlardı. Arabanın ön kısmı tamamen ezilmişti. Ön ve arka kısım ikiye ayrılmıştı. Taehyung arkada oturduğu için ezilen bir yeri yoktu ama kafasını sert bir şekilde cama çarptığı için kafatası çatlamıştı.

O olayda Bay ve Bayan Kim vefat etmişti. Taehyung ise komaya girmişti. Komaya gireli 3 aydan fazla olmuştu ama hala yaşam belirtisi göstermiyordu. Bay ve Bayan Kim kaçarak evlendiği için hiçbir akrabası yoktu. Bunu fırsat bilen Bay Park, yetimhane'den hala uyanmamış olan Taehyung'u evlatlık aldı. İyileştiği'nde onla ihtiyacını giderecekti. 1 ay geçti 2 ay geçti. 3.ay sonra Taehyung gözlerini açmıştı ama gözlerini hareket ettirmiyor, sadece tavana bakıyordu. Bi nevi bilinci kapalı idi. 1 ay sonra tamamen bilinci açılmıştı ve yaraları kapanmıştı.

Onu sahiple'nen Bay Park, hastaneye gelip gerekli imzaları atıp Taehyung'un yanına gitti. "Merhaba Park Taehyung." demesine kalmadan Taehyung atıldı. "Madem benim rızamı almadan beni sahiplendin bari soy aldımı benden alma babalık." dedi sonuda bastırarak. Bay Park anlatış göstererek kafasını salladı ve, "Tamam Kim Taehyung." dedi. Onun üstünü değiştirmesine yardım ediyordu. Ama Taehyung bundan fazlasıyla rahatsız oluyordu. Çünkü amacı üstünü değiştirmesine yardım etmek değil onu ellemek olduğu ap açık belliydi. Taehyung tamamen giyindiği'nde ayaklarını yataktan sallandırdı ve atlayarak yataktan indi.

Eve geldikleri'nde Taehyung biri ile tanışmıştı. Aslında Bay Park'ın iki oğlu vardı. Biri hala evde olmayan Park Bogum (y/n:ay pardon bokum.) Diğeri ise evde kendi kendine oyuncak'lar ile oynayan Park Jimin. Taehyung ve Jimin iyi anlaşmıştı. Ama Bogum her onların yanına gelse Jimin'i kolu'ndan tutup, Taehyung'dan uzaklaştırıyor, "Kardeşime dokunma seni fahişe." diyip tekme atıyordu. Bogum olanların hepsini biliyordu. Bay Park, Taehyung'u ihtiyaçları için kullanıyordu. Her gece ihtiyacını gideriyordu. Jimin bunu öğrendiği'nde 18 yaşında idi. Gerekli işlemleri yaparak Bay Park'ı şikayet etmişti.

'Bay Park, Jimin'in babası değil mi?' diye soracak olursanız, hayır değil. Jimin'in annesi taciz edildiği için Jimin'e hamile kalmıştı. Bay Park bunu yapanlardan öcünü almıştı ve karısına kötü davranmamıştı. Ama Jimin'e çok kötü davranıyordu. Sırf öz oğlu olmadığı için hizmetçi muamelesi yapıyordu. 18 yaşına bastığı an Taehyung'u resmi olarak evlatlık aldı. Başka bir şehir'e taşınıp, orda bir ev aldı. Güzel bir şirkette çalıştı. Taehyung'a çok dikkat ediyordu. Ev'in her yerine kamera taktırmıştı. Ofisinde'ki bilgisayar'lardan her gün dikkatlice onu izliyordu. Klimaları uzaktan kontrol ediyor, eve çikolata, kahve vb. şeyler almıyordu. Baharatlı yiyecek'ler yapmıyor, satın almıyordu. Her gün gitmeden önce kahvaltısını hazırlıyor ve öğlen yemesi için atıştırmalık hazırlıyordu.

Akşam geldiğin'de ise beraber yemek hazırlıyor sohbet ederek yemeklerini yiyorlardı. Yemek'lerini bitirdiklerinde sofrayı topluyor; Jimin'in işleri varsa onları hallediyor, Taehyung ise resim çiziyordu. Okula gitmiyordu. Tramva'yı hala atlatamıyordu. Geceleri hala ağlayarak uyanıyor, titriyor, ve nefes alamıyordu. İşleri bitince beraber yatıyorlardı. Taehyung, bir şeye sarılmadan uyuyama'dığı için Jimin ile yatıyorlardı. Taehyung o zamanlar 15 yaşında idi. 16 yaşında, Jimin işi yüzünden 1 yıllığına Almanya'ya gitmesi gerekiyordu. Onun için Jimin, Taehyung'u amcası'na bırakmıştı.

   Taehyung, dizi' yi izlerken koltukta uyuya kalmıştı. Her gece gördüğü kabus'lardan birini görüyordu. Saat akşam 08:36'yı gösteriyordu. Dış kapının kilidi açıldı ve eve biri girdi. Bu kişi Jimin idi. Bavulu'nu kapının kenarına koydu ve montunu çıkararak askıya astı. Dolap'tan bir çift terlik çıkarttı ve ayakkabıları'nı çıkarıp onları giydi. Çıkardığı ayakkabıları ayakkabılığa yerleştirdi ve içeri doğru yürümeye başladı. Bu kadar düzenli olmasının tek nedeni, Taehyung'un titiz ve son derece düzenli olmasıydı. Kıvrıldığı yerde uyuya kalan Taehyung'un uykusu' nda ağladığını gören Jimin, koşarak Taehyung'un yanına gitti. Taehyung, yine o en feci kabusları'ndan birini görüyordu ve bu kabuslar'da kimse onu uyandıramıyordu. Jimin bile.

    Hemen yanına çöktü Jimin. Taehyung ellerini tırnaklamak'tan kanatmıştı. Jimin onu uyandıramayacağı bir kabus gördüğünü anladığın'da hemen bir bez parçası bulup Taehyung'un elleri'nin arasına koydu. En azından daha fazla kanatmayacaktı. Taehyung'a daha da yaklaştı ve yüzünü okşamaya başladı. "Taehyung, ben geldim meleğim. Hadi uyan lütfen. Lütfen bitanem. Yapma bunu kendine. Yakma canını daha fazla." diye mırıldanıyordu kulağına. Taehyung, duyduğu ses ile kendine gelmişti ama kabustan uyanamıyordu. "~Jimin-shii, yardım et. Uyanmak istiyorum.~"diyerek ağlıyordu. Jimin, çaresizlikten ağlamaya başlamıştı. Taehyung'un gözüne gelen saçları çekerek yüzünü dahada okşadı. " Bebeğim, hadi uyanabilirsin. Hadi bebeğim. "dedi ağlayarak.

Taehyung, bir anda nefessiz kaldı. Ellerini sıkmayı bırakmıştır. Aksine çaresizce açmaya çalışıyordu. Koltukta düz pozisyona geldi ve boğazını yolmaya başladı. Nefes alamıyordu. Jimin, rüyası'nda ne gördüğünü anladığı'nda hemen ayağa kalktı. "TAEHYUNG, UYAN!! UYAN TAEHYUNG, UYAN LÜTFEN!" diye bağırmaya başladı. Taehyung, kendine daha fazla zarar bermesin diye ellerini tuttu. Taehyung, çaresizce kıvranıyordu. Nefes alamadığı için gittikce morarıyordu. Rüyasında, üvey babası onu 7 yıl önce taciz ederken boğmaya kalkıştığı zamanı görüyordu. Taehyung, bir anda gözlerini açtı ve hızlıca Jimin'e sarıldı. Jimin sıkıca ona sarılıyordu. Taehyung; bağırarak ağlıyor, Jimin'in T-shirt'ünü parçalarcasına sıkıyordu. Jimin, çok pişmandı. 1 yıl onu yanlız bıraktığı için çok pişmandı.

Taehyung tam iyileşmeye başladığı zaman yanlız bırakmıştı onu.

Merhaba,
Ficin 3.bölümü ile karşınızdayım.
Taehyung'un acımasız geçmişini ve rahatsızlıklarını anlattım bu bölümde.

! Hatırlatmak isterim, bunların hiçbiri gerçek değildir. Hepsi bir fan kurgusundan ibarettir. !

# Ficin hakları Taehyung'un acı gerçekleri altında saklıdır. #

İyi günler dilerim.

IT BELONGS TO ME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin