"Ko želi da peva, uvek će naći pesmu." - Španska poslovica
- ,,U redu. Pazi šta si rekao Lukase." poljubila me je u obraz i dodala ,,Srećna sam zbog Sofije. Odoh da nastavim da spremam pripreme za sutra." i evo ponovo je to uradila. Čak i onda kada sam mislio da će sve biti super, ponovo je morala da pokaže osobine koje ne volim kod nje. Nezainteresovana je za Sofiju. Ne razumem zašto je to tako. Ni Sofija nju ne gotivi nešto čak i posle toliko vremena. A Isidoru je zavolela odmah. Prećutkujem tu činjenicu ali ni sam ne znam kako ćemo mi funkcionisati ovako. Trudim se sačuvati ovaj brak, ali ako ona nema nikakav odnos sa mojom ćerkom to ne može biti mali problem. Tek tako je otišla a ja sam ušao u Sofijinu sobu.
- ,,Šta radite zanimljivo to vas dve?"
- ,,Igramo se sa lutkama. Obećala je da će mi šiti haljine za lutke." objasni mi Sofija sa osmehom od uha do uha.
- ,,Sada si još i modna kreatorka?" obratio sam se Isidori.
- ,,To sam radila u detinjstvu i budi siguran da su moje haljine lepše od svih ovih koje ona ima."
- ,,Znači, toliko je ozbiljno?"
- ,,Da, da." To je pričala zbog Sofije, jasno mi je dala znak očima da to ne misli ozbiljno. Meni to uopšte nije bilo bitno. Bilo mi je bitno samo da j Sofija nasmejana, apsolutno ništa više.
- ,,Hvala zbog svega što si uradila za Sofiju." Rekao sam je te joj je pružio kovertu sa novcem. Otvorila je kovertu, a ja sam odmah prokomentarisao ,,Ne veruješ mi?"
- ,,Prvo, pare služe za brojanje. Drugo, znala sam da će ovo uraditi." Izvadila je četvrtinu novca i vratila mi u ruke ,,Ovo je previše. I ti to znaš. Svakako nisam nešto previše ni učinila, previla sam ti ranu jednom i to je to."
- ,,Takođe si mi spasla život. Ne zaboravi to."
- ,,I ti bi isto uradio na mom mestu." Potapašala me je po ramenu u znak pozdrava te krenula ka vratima.
- ,,Dođi sutra. Povodom proslave moje godišnjice." Rekao sam nezainteresovano, Isidora se zakikotala te okrenul. ka njemu.
- ,,Čini mi se da nisi previše srećan zbog toga."
- ,,Ne volim proslave." slegao sam ramenima i dodao ,,Ako želiš, zaista dođi. Taman da upoznaš kraj. Siguran sam da će Martina pozvati većinu."
- ,,Videću. Vidimo se."
- ,,Hvala što si bila divna prema Sofiji."
- ,,Imaš divnu ćerku koja je poput anđela, i ženu poput đavola. Žao mi je što nisi prevagnuo na jednu stranu, ovako je jako teško."
- ,,Mrzim tvoju direktnost."
- ,,Doviđenja Lukase, ostani dobro."
YOU ARE READING
Ispod Površine
Mystery / ThrillerLukas je vlasnik advokatske firme, za mnoge on ima savršen život. Srećno je oženjen i ima ćerku. Novinari godinama pišu kako u Lukasovom životu nije sve sjajno i bajno. Između ostalog i to da ne spava sa ženom u istom krevetu, da mu je ćerka bolesna...