banános, mi?

22 3 0
                                    

Gulo POV:

A tanyi jo melyen behajolt így belatast nyerhettem a premierre vagyis a kiszakadt nadragjara. Nem volt akkora luk közelről mint amire távolról szamitottam de valamit látok ami nem oda illik...hmmm...ohh...azok...szivecskek?
"Neki még ez is jól áll" khmm akarom mondani

Tudom hogy nem helyesen cselekszem, de még egy kis lépéssel rövidítem a távot köztünk. Az osztalyom egyik fele döbbenten néz ránk a másik pedig hangosan nevet és lenézően mutogat az előttem lévő fiúra.
A világ összes pénzéért sem engedném hogy belőle vitszet csinaljanak...
Gondolkodni se volt időm, az ösztöneim diktáltak a tempót, mire ráhelyezem a kezem a Tanyi fenekére ahol a luk található.

Az önbizalomhianyos szemelyisegem most is főszerepben akar lenni ezért ezer és ezerszer szidom le magam az előbbi tettemert, de nem hagyhatom az árgus szemeket a tanyi fenekén...

Tanyi POV:

Egy kezet érzek a fenekemen amitől kicsit előreugrok és hatranezek. Hirtelen meglátom hogy a Zsombor keze az és ahogy a kezéről az arcára emelem a tekintetem, az ijedt szemei a lelkemig hatolnak...még soha nem éreztem hasonlót...
Még soha senki nem váltott ki belőlem ennyire fura de egyben erőteljes érzéseket...soha egy lány sem...

a szerző megjegyzése : szia tanyika legyszike ne rontsd el a könyv hangulatát hogy amuhy hetero vagy oke tudjuk puszi<33

A Pásztor pár másodperc eltelte után töri meg a vibráló levegőt közöttünk egy hangos nevetéssel, és mivel én és Zsombor nem szeretnénk furának tűnni, erőltetünk egy kínos nevetést.

-Oke gyerekek itt az óra vége menjetek öltözni!-Gabi nenye hangja hallatszodik sorakozó után.

-Szia "Szivecskes"! - mondja a Gulo mosolyogva.
Fingom sincs hogyan válaszoljak annyira zavarba érzem magam ezért elkapom a tekintetem és leszegem a fejem a földre.

Ezzel a lendülettel indulok az öltöző fele az imént történteken gondolkodva. Vajon mi üthetett bele ? Miért jött oda hozzam és takarta el a fenekem? Egyszerűen nem ertem ezt. (De azért az alsovatyamra utaló becenév szerűség aranyos volt. )Persze én meg minek hagytam hogy másodpercekig a seggemen tartsa a kezet miközben melyen a szemembe néz ?? Mindegy biztos csak furán jött ki lépés...

Gulo Zsombor POV:

A következő óra osztályfőnöki. Valószínű nem nagyon fogok figyelni mert inkább a tanyit szuggeralom de ez most mellékes.
-Hallod lil getszi én amugy pakisztáni akarok lenni - szólal meg a Simorka szünet után.
-Nemhiszed el de én is - válaszolja rá a Gáspár.
-JOVAN HAGYJATOK MARR ÉN OROSZ AKAROK LENNI HAHAHAHSNXKS VODKA NAZDAROVJE!! - hallhattuk Szabika értelmes hozzászólását.
Én mosolyogva nezem őket miközben a Szabi aki éppen mellettem ül és visong egyre közelebb kúszik hozzám.

ohh hogy basszam meg anyada...jaj nem én ilyent nem mondtam gondoltam mindegy...

Tanyi érdekes kancsal pillantásokat vet felénk két padsorral odebbrol de nem figyelek oda. Most erőt gyűjtők a pillanatból és átkarolom a Szabit miközben ő a fejet a hasam közepén pihenteti.

Simorka és a Gáspár a mögöttünk lévő padokból felhúzott szemöldökkel néznek ránk miközben nevetünk valamin, de csak az a tudat táplálja a motivációm hogy a tanyi féltékenyen figyel. Nem is tudom miért akarom feltekennye tenni...csak...csak tetszik a gondolat hogy hatalmam van felette...

-Gulo nehari de most be kell vallanom valamit-Simorka eléggé felcsigazza az érdeklődésemet ezzel a mondattal.
-gyerünk mondd ki!
-Hat tudod...a Pásztor miatt sokat beszélgettünk és néha találkoztunk sulin kívül meg...
-Pontosan kivel is? - kérdezem.
-...Hát a Reginaval...osszejottem vele...bocs🦭
-JAJJJ ECSEM - nevetek nagyot - szerintem ezért nem kene bocsánatot kérned nem nyertel sok mindent. Mostmár mind a négyen csatlakozunk a neveteshez.

szerző megjegyzése 2: innen is csók neked regina<33

-jahajj nembirom - liheg Szabika miközben a hasamon pihenő feje egyre lejjebb csúszik
mire a szemeim kikerekednek.

Nem tudom hogyan leplezzem kellemetlen érzésemet szóval tovább viszem a fonalat és rateszem a kezem az arcára és a huvelykujjammal kis köröket rajzolok a szája mellett oda-vissza.

Égető szemeket érzek a hátamon és tippelnem sem kell, tudom kitől jönnek. Vetek egy huncut,  sokat mondó pillantást a Tanyi fele miközben meg mindig a Szabikat simogatom és kikéredzkedek mosdóba....remelem megértette

A folyosó végén  sétálva már a reményen kicsit szertefoszlott, felek nem ertette meg a célzást. Reméljük nem olyan setet mint az előző...

A vécében senki nem tartózkodik rajtam kívül a csend szinte ordít. Nagyon kínos. Úgy döntök inkább pisilek egyet ha már itt vagyok Tanyika nem fog utánam jönni.
Már tolom le a gatyamat és a babakek alapon sárga bananos alsogatyàm gyönyörűen latszik.
Ha nincs a vécében senki rajtam kívül szeretem megmutatni a helyiségnek ezt a ritka csodás pepcos darabot.
Már vegeztem de meg pár percig állok és varok elfeledkezve a letolt gatyamrol, mire egy ismerős hang töri meg a csendet...

-Ha én vagyok a "szivecskés" mizu "banános" ?

Tanyi...

Helotok butiful people how are you doing today koszike hogy olvasod a könyvet meg akkor is ha erőszakosan küldöm a linket az új részekrol és plusz pont ha a bogi osztálytársa vagy anywqys sorry ez sok ido volt megírni mert nem birtam feldolgozni hogy az egyik főszereplő leszarozta a storyt ezért megyek sirni jo nembaj ne is törődjetek vele sziasztok my dms are open😏

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 05, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

gulo zsombor a szerelmem (tanyi x gubo ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora