Tuana'dan✨
sabah uyandığımda bir odadaydım leyanın değil ülkünün değil diğerlerinin de değil çağanındı
Hızlı bir şekilde kalktım saçımı düzelttim banyoya gidecektim ki kapı bi anda açıldı karşımda çağan vardı ben o sırada şaşkınlıkla çağana bakıyordum ve çağan bana "uyanmışsın güzelim" dedi kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı bende bi anda "evet de beni buraya sen mi getirdin" dedim bana hemen cevap verdi "dün akşam kollarımda uyuya kalınca getirdim güzelim" bari odama götürseydin ve sen nerde uyudun dedim sorarken korktum ve hemen cevap verdi "yanında.." hemen çığlığı bastım "NEEE" çağan hemen ağzımı eliyle kapattı ve "sessiz ol" deyip elini ağzımdan çekti bende "bari insan yastık koyar hödük" dedim çağan sırıtmaya başladı hemen ne sırıtıyorsun dedim ve odadan çıktım ülkü bana sırıtıyordu Allah kahretsin görmüşler ülkü yanıma geldi ve bana "tuana maşallah hızlı çıktın" dedi göz devirdim ve "çağan sadece arkadaşım" dedim..
Çağan'dan ✨
Tuana odadan çıktığı gibi peşinden gittim mutfağa girdi bende kapının ardından dinledim ülkü ona sırıtıyordu sanırım görmüşlerdi ülkü tuanaya hızlı çıktığını söyledi ve tuana bizim arkadaş olduğumuzu söyledi buna üzülmedim çünkü onu kendime aşık edicem diye düşündüm o an bi ses geldi ses tuanadandı
Tuana-ahhhh
Ülkü-TUANA
Leya-tuana iyi misin
Yazardan-çağan hemen mutfağa koşmuştu baktığında tuananın acıyla kafasını elliyordu çağan hemen "ne oldu tuana diye sordu"
Kestim🎬🖤
Selam yıllar sonra taslaktaki bölümü attım kısa oldu ama maalesef üşendim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık🦋-çağtu
FanfictionHayatı karanlık olan bir kız ve mafya bir erkek bakalım anlaşacaklar mı neler olucak 😩