Tuana hanımımızdan-ülkü ile konuştuktan sonra elimi bardaklar olan dolaba uzattım dolabın sivri ucu kafama çarptı ben anın etkisiyle ah diye bağırdım ki tüm ev yanıma toplandı herkes bana korkuyla bakıyordu ve çağan bana
"Ne oldu tuana iyi misin" dedi bende hemen ona iyi olduğumu söyledim herkes derin bir oh çekti bende hemen konuşmaya başladım "iyiyimde şu okul işi ne olucak yarın okul var" çağan bana sırıtıyordu bende ona sinirle bakıyordum ve bana "gidicez okula" dedi bende "peki" dedim ve kahvaltı hazırladık,yemeğimiz bitince kalktık yağız bi anda bağırarak konuştu "AA HADİ DC OYNAYAK" sanırım kulağım patlamıştı elimi kulağıma götürüp yüzümü buruşturdum ve "ne bağırıyorsun amk" dedim haklıyıdım da aç gibi bağırdı,ardından çağan dediğim şeye kafa salladı az kalsın sırıtacaktım yağız konuştu "ya bi an aklıma gelince skdksmcjc" hepimiz kahkaha attık ve evin bahçesine geçtik efe şişe getirmişti hemen oturdu ve şişeyi döndürdü arda bana soruyordu işe şimdi şıçmıştım arda gülüp "elime düştün tuanaaa" dedi ona korkunç bakışlarımı atarken bana sordu "d mi c mi" aşırı kararsızdım bu salaktan ne beklenir ki ama bi cesaret ile cesaret dedim ve arda bana sırıttı ve yandaki havuzu gösterdi bi anda gözlerimi faltaşı gibi açtım herkes bakarken efe konuştu "arda eğer onu dersen ağzına sıçarım" arda göz devirdi ve bana döndü kahkaha patlatıp konuştu "kafandan aşağı buzlu su mu yoksa soğuk havuz mu seç bakalım tuana" pislik arda yaptı yapacağını ben korkuyordum ve efe konuştu "kız hasta olur saçmalama salak" dedi arda ise "napim" dedi ona öyle bir baktım ki korktu ki hemen "hadi tuana atla şuraya dedi" çok sinirlendim ki efe konuştu "arda salak mısın kız hasta olur"dedi beni savunması hoşuma gitmişti ve hemen üzgün ifadeyle kafa salladım arda ise "sen seçmiyorsan ben seçiyorum gel" dedi ve ayağa kalktı bende ardından kalktım ki salak arda arkamdan itmişti bi anda suya düştüm su buz gibiydi burnuma kaçan su yüzünden öksürdüm ve havuzun kenarına gitmeye çalışıyordum ki efe bi anda havuza atladı beni belimden tuttu ve yukarı çıkardı ben hala öksürüyordum ki efe Arda'ya onu öldürecek gibi bakıyordu ben ise üşümekte titrerken efe konuştu "esat havlu getir HEMEN" bağırınca irkildim ve başımı öne eğdim çünkü aşırı sinirliydi acaba ne onu bu kadar sinirlendirmişti o sırada esat havlu getirdi iyi ki iki tane getirmişti ben orda donarken arda bana korku ile bakıyordu hemen konuştum ama titriyordum "o-odaya g-gidelim" dedim değil de demeye çalıştım efe hemen kolunu belime sarıp beni kaldırdı zor yürüyordum ki üstündeki havluyu atıp beni kucağına aldı ve odaya götürdü ve konuştu "sen bi duş al ben korumalara yemek yaptırıcam" bende konuşamadığım için kafa salladım efe odadan çıktığı gibi duşa girdim sıcacık suyu açtım ve duş aldım duşu aldıktan sonra aşırı halsizdim ki hemen saçım ıslak ıslak uyuya kalmışım.
2 saat sonra efe beyden za
Arda salağı tuanayı havuza itmişti aşırı sinirlendim kız hasta olacaktı nazın odasından çıktığım gibi korumalara güvenmediğim için leyanın yanına gidip konuştum "leya naza çorba yapar mısın" leya hemen sırıtıp konuştu "ya tabiki yaparım sizde istiyor musunuz" dedi herkes olur dedi ve yerine geçti bende oturdum ki tuananın odasından öksürük sesi duyana kadar..
————————-
Sizce tuana aşkıma noldu?✨
Sevdiyseniz sadece okumak yerine oy verebilirsiniz.🎬
Çağtu sahnesi nasıldı🥱Gelecek bölüm fragman💫
X-KIZ UYUYO SAĞIR MISIN
X-MÜDÜRÜN ODASINA DEFOL
X-BENİM KİM OLDUĞUMU BİLMİYORSUN SANIRIM
————————————————————————-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık🦋-çağtu
FanfictionHayatı karanlık olan bir kız ve mafya bir erkek bakalım anlaşacaklar mı neler olucak 😩