Müdürün oğlu efe..🖤

1K 48 1
                                    

Çağan beyden-nazın kafasını nazikçe sıraya koydum hocaya sırıtarak sınıftan çıktım babamın odasına ilerledim okul babamın olmasaydı burda okuyacağımı sanmazdım,sinirli bir şekilde babamın odasına girdim babam bana şaşkınlıkla bakarken konuştum "baba şu Hatice denilen aptal hocayı okuldan kovuyorsun" dedim babam hemen "neden ne oldu oğlum" dedi bende "naz hasta ve okula derslerden kalmamak için gelmiş gözleri kapanıyordu bende uyu dedim naz omzumda uyudu o aptal  hoca bi an bağırdı beni senin odana gönderdi bende babamı ziyarete geldim" dedim ve sırıttım babam ise "tamam oğlum attırırım hocayı da sen aşık mı oldum yoksaa" dedi bende baba ne alaka dedim babam bana sırıtarak bakarken sinirli bir şekilde odadan çıktım sınıfa geri girdim naz hala uyuyordu hoca ise bana korku dolu gözlerle bakıyordu o kadar sinirliydim ki diğer tarafa baktığımda esat ve yağız merakla bana bakıyorlardı hepsi yanıma geldi leya konuşmaya başladı "ben en iyisi nazı uyandırayım gidelim" dedi ki hemen konuştum "uyandırma kızı hasta zaten ben kucağıma alırım" dedim ve nazı kucağıma aldım diğerleri önden gidiyordu bizde arkadan herkes bize bakıyordu aşırı sinirliydim ama bağıramazdım nazı uyandıramazdım arabaya varmıştık esat bana kapıyı açtı nazı arka koltuğa yatırdım masumca uyuyordu doktor da derin uyku olacağını söylemişti hala uyanmamıştı bunu düşünürken sırıttım ve yağızlara "siz arkamızdan gelirsiniz" dedim ve yağızlar kafa salladı ön koltuğa oturdum ve sürmeye başladım eve geldiğimizde nazı kucağıma alacaktım ki uyanmaya başladı esniyordu bu beni güldürmüştü..

Naz hanımdan-yavaş yavaş gözlerimi açıyordum açtığımda ise araba tavanı gördüm ama araba durmuştu bu Efe'nin arabasıydı hemen kalktım esniyordum efe ise bana bakarak gülüyordu hemen konuştum "ne oldu bana" efe saniyesinde cevap verdi "omzumda uyudunuz naz hanım sonra hoca ile kavga ettik ve hoca okuldan atıldı" gözlerimi adeta far görmüş tavşan gibi açtım "ben uyudum diye mi okuldan kovuldu" efe ise cevapladı müdür babam olunca dedi bende şaşkınlıktan ölücektim mafya efe akın babasının okuluydu bende hemen "aslında abartı olmuş ama sağol sevmediğim bir hocaydı iyi oldu ona" dedim ve arabadan indim halsizdim inerken sendeledim çağan belimden tuttu ve kucağına alıp koltuğa götürdü şaka gibi başım dönüyordu efe konuştu "doktor çağırıcam bugün hiç iyi değildin o salak arda yüzünden off" dedi bende hemen "yok yok iyi- öhö öhö" efe bana bakıp "baya baya iyisin cidden" dedi göz deviridim derken diğerleri geldi arda yanıma oturdu ve bana "özür dilerim tuana belki efe ile sevg" derken esat sözünü kesti "arda gel senle gezelim" dedi bende "bi dur çocuk sözünü tamaml- öhö öhö"  efe Arda'ya arda naz iyi değil zorlama dedi ve yanıma oturur oturmaz telefonu çaldı ardından esat yağız ve Arda'ya kaş göz yaptı ve odaya gittiler bende hemen kalkıp dinleyecektim ki leya kolumdan tuttu "tuana saçmalama dinlemeyeceksin herhalde" dedi bende "bırak kolumu leya dinliy- öhö öhö" derken leya beni bıraktı zaman odayı dinlemeye başladım yağız konuşuyordu "efe bitiricez mi işini" dedi efe ise "yarın bitiririz naza yavşamayacaktı" dedi gözlerim açılmıştı kalbim acıyordu esat ise "şuan depoda bekliyor" dedi anın korkusu ile yere düşmem bir oldu erkekler hemen kapıyı açtılar ben ise kalbimi tutuyordum efe hemen "NAZ İYİ MİSİN NE OLDU" dedi ben ise konuşamıyordum hatta nefes bile alamıyordum yağız konuştu "TUANA NEFES ALAMIYORSUN DERİN NEFES AL VER" diyordu efe ise korkuyla bana bakıyordu "APTAL DOKTORU ÇAĞIRIN HEMEN" dedi ben ise hala nefes almaya çalışıyordum krize girmiştim efe beni kollarına aldı ve "güzelim bana bak sakin ol ben burdayım biz burdayız" dedi o sırada yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu son duyduklarım efedendi "naz güzelim KAPAMA GÖZLERİNİ" "NAZ BENİ DUYUYOR MUSUN" oldu....

Efeden-tuana bayılmıştı bağırarak "SALAK MISINIZ EVDE KONUŞTUK DUYDU İŞTE" dedim leya ve ülkü bana merakla bakarken yağız "abi ne bilelim geleceğini" dedi leya ise "ben tuttum onu ama yine ısrar etti bıraktım bende" dedi ben ise bağırdım "KIZ BURDA BAYILDI NERDE BU DOKTOR.

KESTİK AGALARIM🤍
Yb nasıldı🥺
Sizce tuana ne tepki vericek🦋
Efe doktora ne yapacak💫
622 kelime

Karanlık🦋-çağtuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin