Kurgu Olaydır Okay

56 4 2
                                    

Hepinize merhaba arkadaşlar ben Elif ve bugün sizlere yani siz değerli okuyucularıma kurgu bir hikaye anlatmak istiyorum.

Öncelikle artık YouTube kanalımda aktif olmayacağım çünkü gizli iş yapmak istemiyorum sonra annem kızıyor.

Eğer bu tür hikayeleri beğenirseniz bana çekinmeden söyleyin, hayal gücümü kullanarak yeni korku hikayeleri yazabilirim.

Umarım hepiniz bu hikayeyi beğenirsiniz, o zaman hadi başlayalım dostlarım.

Zamanında Matilda adında genç bir kız sevgilisi Jonathan ile birlikte bir ev tutmuşlar. Bu ev küçük olsa bile sade bir evmiş.

Evin duvarları beyazmış, dış kapılar ahşap renkteymiş ve eşyalar da deniz rengi temalıymış.

Evi çok uygun bir fiyata almışlar ve Matilda ile Jonathan çifti bu eve çabucak alışmışlar.

Evin sahil manzarası varmış, kendine ait bir havuzu ve çatı katı odası da varmış.

Evin sahibi Bayan Wilson her ne olursa olsun çatı katını açmamaları gerektiğini söylemiş ve evi satıp kendi eşyaları ile gitmiş.

Genç çift kadının bu sözüne anlam verememişler sonrasında da kafaya takmamışlar.

Evi aldıktan sekiz gün sonra Jonathan sabah vakti sevgilisi Matilda tarafından mutfakta ölü halde bulunmuş.

Genç kız eve anında polisleri çağırmış ve polis davayı almış, anlaşılan o ki bir hain genç oğlanı karnından sekiz kez bıçaklayıp öldürmüş.

Polisler katil zanlısını bulamamışlar çünkü o katil olan kişi kendini çok iyi gizlemiş, ne bir DNA ne de bir şüpheli varmış.

Daha sonra Matilda evi satmış ve ailesinin yanına dönmüş.

Annesi ve babası genç kızı eve almışlar ve kızlarının içini boşaltmasına izin vermişler.

Genç kız bir süre yatakta yatmış, ağır bir depresyondaymış bu genç kız.

Bir gün gelmiş, kızın annesi ve babası ölmüşler. Kız tek başına kalmış.

Kız daha da kötü olmuş, sevdikleri ölünce yardım desteği almak için bir doktordan randevu almış.

Yıllar geçmiş ve kız başka bir sevgili yapıp evlenmiş, ardından ikiz kız çocukları doğurmuş.

Olanlar da bundan sonra olmuş.

Matilda her gece rüyasında Jonathan'ı kendisini yani Matilda yı mezara gömerken görmüş.

Birkaç kez tedavi alan Matilda asla iyileşememiş ve bir gün olanlar olmuş.

Jonathan'ın mezarına gittiğinde resmen kalpten gidecekmiş.

Çünkü Jonathan'ın mezarı boşmuş.

Arkasından gelen bir sert cisimle Matilda bayılmış ve ge kız uyandığında kendini diri diri toprağa gömülürken bulmuş.

Ama a diyecek gücü bile yokmuş, bunu yapanı görememiş.

Matilda mezarlıkta çalışanlar tarafından kurtarılmış, 48 saat aç susuz bulunan kadın kalp krizi geçirerek ölmüş ve ruhu bu dünyada kalmış.

Kadının ruhu o evde yaşayan her aileyi öldürmüş ve yüzyıllar boyunca da devam etmiş.





Tamamen uydurma bir kurgudur.

Umarım biraz da olsa korkmuşsunuzdur ehehe, bye bye...

Paranormal OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin