Bunu yaklaşık 2 hafta önce kuzenimle yaşadık. Kuzenim artık apartmanın asansörüne binmiyor.
Biz birlikte (saat akşam 9 idi ve adanadayız kuzenimin evinde) kuzenimle süslendik falan güzel bir kıyafet giyip groseri amcaya oradan da şoka gittik. Groseri amcaya giderken kuzenim bana
"Doğa, biri bizi mi takip ediyor?", dedi. Dur duk ve arkamıza baktıq.
Bir tane hani olur ya yüzü şapkasından görünmeyen kapişonlu adamlar işte öyle birini gördük bize dönüktü yani. Biz de umursamadık filan haydi devam bacımsu diye devam ettiq.Groseri amcaya ulaştık ama ben bir sinir oldum çünki aynı adam bizimle aynı yere geldi. Ulan zaten kuzenim ara bir yerde oturuyor ve sokakları bomboş. Kuzenim de korkak kedi resmen. Ger boka reeeeeee diye anırıuor.
Neysem..
Sonra biz takmadık falan Şoka girdik. Neden çünkü dondurma alacaz. Oradan da kütüphaneye geçtik, Adana da bir kütüphane var daha doğrusu ders çalışma yeri çok güzel geniş bir yer ve 09.00 ile 23.30 arası açık.
Bizde oturduk yukarı kata gittik ders çalıştık biraz kitap okuduk. Ay delirdim, adam tam karşımıza oturdu, kuzenim de tam ben adama höşt dicekken beni kolumdan tutup aşğı kata indi.
İşte biraz kavga ettik falan ama kuzenim korkak zaten no şaşmak yes kuzen dövüşü smndjskdks
Sıçtır ciddiyim taam artık aq
Heh
Sonra eve geri döndük.
Asansöre bindik, bu malın evi de 9. Katta Allahın 9 u yani lxlsmx
Ooooof
Ciddi olamıyorum
Sıçtırrrrr
Taam devamke
Sonra tam 8. Kattayız benim mal kuzenim her düğmeye basma meraklısı olduğu için asansör durdu.
Tabi ben alıştım artık yani bu salağa.
Sonra tam kuzenim ağzını açtı sarsıldık aq.
Asansör düştü ya ciddiyim. Tab2 kuzenim mal mal nefes alıyor.
Salak çünki çarpılmış ne diyon mına koyim dnkskckd
Sıçtır taam bu sefer ciddiyim
Sonra sakinleştik falan derken asansörün üst kısmı olur ya hani o boşluk olan yer.
Oradan bir çığlık sesi geldi.
Kuzenim pis çığlık attı.
.......
Ertesi gün ikimiz de kabus gördüğümüzü anladık ama neden ikimiz de aynı şeyi gördük sanki gerçekmiş gibiydi.
Tabi kuzenim pek inanmadı ama sonra ayakkabıma bakınca şok olduk.
Ayakkabımda groseri amcaya giderken bastığım çamurlu suyun çamur izleri vardı ve ben o ayakkabıyı o gün almıştım hemde açık mavi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Olaylar
HorrorArkadaşlar ben bu olayları yaşadım Sonra gelip de hayal gücüne hayran kaldım demeyin yaw... 😞😞😞