Korkunç Olayım

4 1 0
                                    

Merhaba. Uzun zamandır yazmıyordum. Nasılsınız minnoşlarım? UwU. Yeniden üniversite sınavına hazırlanmaya başladım çünkü mezuna kaldım. Ve neredeyse her günüm dolu. Ve ben de bir risk alıp anneme "Anne ben kelime çıkarıyorum." diye yalan söyledim de size bölüm yazıyorum şu anda. Değerimi bilin...


Bu olay pazartesi günü oldu. Ben kursa gitmiştim, kursum da sabah yani. Babam da beni almaya geldi araba ile. Normalde ben otobüs ile dönecektim yaylaya. Annem tutturdu bir daha salça yapalım diye, o yüzden hala yayladayız lol. Her neyse. Benim kursum saat 12 de bitti, babam beni aldı, yaylaya gidiyoruz.

Durun şimdi en iyi yeri geliyor.

Annem bana telefon açtı. Dedi ki kızım hava burada çok kötü, fena yağmur yağacak. Biz de babamla sanıyoruz ki altı üstü ufak bir yağmurdur. Hiç de öyle değil ama.

Her neyse, biz yaylaya gidiyoruz falan bir yere kadar hava güneşli ve gayet güzel. Sanki bir yerde bir görünmez portal var da oradan sonrası yağmurlu havaya ayarlanmış. Ciddiyim, güneşli diyoruz işte biz gidene kadar yağmur başlamaz ya diyoruz birden yağmur bastırdı. Lan sanki bir görünmez geçit var da geçitten geçtik anasını satayım. Önümüzü göremiyoruz, babam da diyor ki yok kızım ben görüyorum. He, b*k görüyorsun. Ben emniyet kemerine yapışmış dua ediyorum, Allah'ım sen koru bizi diye. Babam da hızını 70 km nin altına düşürmüyor ama. Korkuyorum diyorum yok ben görüyorum kızım rahat ol diyor. Neyse, bir yerden sonra o az önceki yere şükrettik iyi ki orası öyle değilmiş diye.

Hazır mısınız okumaya?

Yolu sel basmış. Toprak, çamur, taş ne b*k varsa yola dökülmüş hepsi.

Bir yere kadar gittik, babam iyi sürdü falan ama sonra durmak zorunda kaldık. Durduğumuz yer eve anca 3 4 km vardır. Annem aradı dedi ki kahve ve süt alın. Oldu anne, başka? Babam laf ediyor, annem yahu ihtiyaç ihtiyaç diye babama kızıyor. Dedim anne tamam alırız. Şemsiye de yok tabi. Yok. Her Allah'ın günü babamın bagaja ne olur ne olmaz diye koyduğu şemsiye bu sefer yok. Ne olacak sanki deyip almamış beyefendi. Neyse.

Bir yarım saat durduk, sonra ben A101 e gittim aldım siparişleri. Ama üstüm nasıl ıslandı. Banyoda bu kadar ıslanmıyorum ben. Götüme kadar ıslandım. Neyse. Bindim arabaya falan. Yanlara bir baktım abo. Abiciğim, sel sel değil, yol çamurlu su. Yol gözükmüyor anasını satayım. Neyse bir 20 dk daha orada kaldık. Sonra dindi yağmur, daha doğrusu fake attı. Biz eve ulaştık, demir kapıyı tahta kapıyı falan kapattık. Bu sefer hepsinden daha beter yağmaya başladı. Kısacası evde mahsur kaldık. Annem, ben ve babam. İyi bok yedik. Sabaha kadar bitmedi yağmur. Yazdan kışa geçtik direkt. Sonbahar yok yani. Dikert kışa geçtik. Ertesi gün de hava 34 derece...

LAN O GÜN HAVA 14 DERECE İDİ KIÇIM DÖNDÜ ERTESİ GÜN HAVA 34 DERECE!!!

ULAN PASTORİZE SÜT MÜYÜM BEN BİR SICAK BİR SOĞUK!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Paranormal OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin