Ekhem najpierw muszę za coś przeprosić🐽baaaardzo dawno nie było rozdziałów no i sorka bardzo za to i w ogóle wiecie. No także ten.
Witam wszyskich zgromadzonych. Dzisiaj będziemy oceniać rzeczy w moim skrypcie po raz drugi. Kilka razy ulepszalam skrypt więc będzie kilka nowych rzeczy umc umc
1. Kiedy dracze będzie mnie podrywał to automatycznie pojawi się Pansy i go opierdzieli.
ocena 8/10
Mnie też by opierdzieliła:(2. Nagini nie będzie wężem tylko kurą.
ocena 9,5
Ma mniejsze możliwości umc umc.
Btw czemu nie sjsnns3. Zwierzęta będą mówić
ocena 9/10
Czasami krzywołap przeklina na rona i jest mu smutno, przez to musimy Ronowi kupować masę słodyczy i cały hajs na niego leci wtedy lol4. Dumbledoor nie nazywa sie Dumbledoor tylko Dambyldrzwi.
ocena 100000000/10😎👍
Jest wtedy taki swag:')5. Samo-notujace pióro działa jak amortensja/amortencja idk jak się pisze w każdym razie chodzi o te guwno po którym twój krasz się w tobie zakochuje.
ocena 10/10
Mega przydatne do torturowania snejpa po to żeby dał Ci max punktów na teście- znaczy coEj dobra tera tak na poważnie to wytłumaczenia o co chodzi z tym piórem.
Więc dajmy na przykład malfoja...
Ty: Przelizałeś się wczoraj z Pansy w kiblu?
Malfoj: Nieee... Przecież jesteś moją bejbi gril nie mogłem tego zrobić:)
Ty: Mhm... okej
-spoglądasz na notes w którym notowało samo-notujące pióro-
Tekst: Taaa... Przelizałem ją o 18:36 w toalecie na pierwszym piętrze w kabinie numer 6 (ta 4 od prawej) zajebiście było...No u teraz już wszystko wiecie. Bardzo przydatne do sprawdzania czy jakaś mokra suka nie przelizała waszego boj frenda.
No więc kochani to chyba na tyle dzisiaj:*
Paapapapapaop
CZYTASZ
Shifting to Hogwarts
ParanormalMoje PATOLOGICZNE story time z Hogwartu. Czyli czego nie polecam pisać w skrypcie i kogo nie kraszować i wiele innych porad:).