Przygotowania Do ✨Występu✨

244 17 3
                                    

Ps. Wow coś was chyba pogibało dziękuję za tyle gwiadzek⭐LOVCIAM WAS💜💜💜

Próby były w nocy (czemu wtf) i prowadził je- zgadnijcie kto…LUCEK🤩🤙🏻
Ok jakby wszystko ok nie? ALE JESTEŚCIE W BŁĘDZIE! HSJSNSN (co ja odwalam👹✋🏻).

Przyszliśmy do zakazanego lasu. W między czasie Ron zdążył umrzeć trzy razy na zawał ale za każdym razem udało mu się zmartwychwstać👍🏻. Gdyby nie mój skrypt to Hermajna zdążyłaby popaść w DePrEsZyN😩✋🏻. Harry zdążył zrobić buzi buzi z tą przeklętą Czang a Ginny umarła bo ją pająk zabił ale tak jak wszyscy zmartwychwstała. Potem musieliśmy zabić pająka bo LuNa TaK cHcIaŁa.

Tutaj wam się zwierzę że się potem poryczałam kiedy zabiliśmy tego pająka.

Ok więc jakimś cudem dotarliśmy do miejsca prób.
To był jakiś taki ogręg z kolumnami (uuu zonja coś dzisja wenę masz😏) i na środku stał ledwo co widoczny Lucek.

Nie dość że było w choj ciemno to jeszcze nikt nie wpadł na pomysł żeby różdżką poświecić. Zastanawiacie się dlaczego? Odpowiedź jest prosta: Byli za głupi żeby o tym pomyśleć:)

Próby nie będę wam odpisywać bo była w choj nudna. Jedyna sensacja to buzi buzi Hermajny z Ronem.

Ja stałam i nic nie robiłam, Ginny ryczała bo to ona chciała grać księżniczkę a nauczyciele i Lucek wychodzili z siebie.

OGÓŁEM MÓWIĄC
NIC CIEKAWEGO


Shifting to HogwartsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz