0.9 | apex

178 20 3
                                    

İkimizde sessizce yürürken sıkılmaya başlamıştım, yani kendisi de pek konuşmaya istekli bir çocuk değildi.

"Kral kariyerini zirvede bırakmaya karar verdi" anlamamış bir şekilde ona baktım

"Ha?" gözlerini devirdi

"Sen hücumlarını karşıladıktan sonra bir daha yapmadılar" kaşlarımı çattım. Fazla kaş çatıyordum. Her neyse hücumlarını kullanmayı kesmişlerdi.

"Rakibimin özgüvenini düşürmek maçlarda yaptığım bir şey" göz kırptım, gerçi karanlıkta ne kadar gördü ondan da emin değilim.

"Tch" kafasını onaylamazca salladı.

"Hey öyle deme, gerçekten işe yarayan bir taktik. Bataklığa batmışsın gibi düşün, ne kadar debelenirsen o kadar kötüleşir." omuzlarımı silktim.

"Echo isminin hakkını veriyorsun ha?" dudaklarımı bastırdım.

"Az zamanda pek popüler olmuşum"

"Hayır" soğukça cevap verdi. Kafamı salladım onu incelemeye başladım

"Salty~" kafasını bana çevirerek tuhaf bir yüz ifadesi yaptı.

"Tanrım...Tsukishima korkunçsun" titreyerek ondan uzaklaştım.

"Sadece meraktan..." gözlerini kısıp bana baktı

"Bokuto'dan istediğin şeyler neden bu kadar aptalcaydı?" normal bir soru olarak başlayan cümle hakaretle bitince sinirle sırtına vurdum. Yüzüne acıyla birlikte şaşkınlık oturunca ellerimi toz temizliyormuş gibi birbirine vurdum.

"Küçük olabilirim ama bu güçsüzüm demek değil, diline dikkat et" sevimlice güldüm. Dehşet içindeydi.

"Ayrıca Bokuto ile ilgili...Numarasını vermek istiyormuş o yüzden üzerime koşmuş. Amacı tam olarak kemiklerimi kırmak olmasada..bir yandan rakip eledi" acıyan kafamın arkasını ovarken yüzümü ekşittim

"Alışkınsındır.." mırıldandığında kafamı ona uzattım

"Neye?" tekrardan bana baktı

"Bir yerleri kırmaya bücür." parmağımı gösterdiğinde ofladım.

"Sadece unut, ayrıca kırığım yok" göz devirerek elimi havada salladım. Telefonum çalınca kimin aradığına baktım. Linda olduğunu görünce cevaplayarak kulağıma koydum.

"Everythings okay?"
"Her şey yolunda mı?" telefondan derince bir iç çekme geldi.

"I wish but no..School still wants some documents"
"Dilerdim ama hayır..Okul hâlâ bazı belgeler istiyor" alnımı ovdum

"Okay text me which ones are they want"
"Tamam bana hangilerini isteklerini mesaj at"

"Can't you go back here?"
"Buraya geri dönemez misin?" olduğum yerde durdum, tabi ki dönemezdim!

"Of course I can't return! The competitions are about to start"
"Tabi ki dönemem! Yarışmalar başlamak üzere" Linda iç çeksede anladığını söylemişti. Telefonu kapattıktan biraz sonra gerekli belgeleri mesaj attı.

Yanaklarını şişirdim ve tekrardan yürümeye başladım, Tsukishima arada bir bana baksada önüne dönüyordu.

"Ülke değiştirmek pek kolay olmuyor.. Okul geçen senemi iptal edebilir" tuhafça bana baktığında gülüp kıkırdadım

"Devamsızlık, okul içi problemler gibi olaylar yüzünden. Şampiyon olmanın bedelleri ağır, özellikle kaptan ve yıldızsan" telefonumu sallayarak Linda'nın mesajını gösterdim

karma | haikyuu X readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin