•-•Bölüm 1: Kayıp Çocuklar•-•

47 2 2
                                    

-Geçmiş-

Yıl: 1987

İçeri dolan çocuk sesleri ile Afton'ın sırıtması bir olmuştu. İçinden "Biraz daha beklemeliyim."  diye geçirdi, sonra ise ayağa kalktı ve sahneye çıktı. Herkese merhaba! Freddy Fazbear'ın pizzacısına hoşgeldiniz , diye haykırdı coşkulu bir şekilde. Çocuklar heyecanla onun etrafına toplaştılar. Bir çocuk "İsminiz nedir?" diye sordu, Afton hiç düşünmeden "Springbonnie!" dedi.

Fritz Gabriel'a Gabriel Fritz'e anlamlı bir şekilde baktı. İki çocuk aynı anda "Fareye benziyorsunuz Bay Springbonnie!" dediler ve kıkırdadılar. Afton "Hey! Hadi ama çocuklar." diye söylendi itiraz edercesine. Ama itiraz edemezdi, cidden fareye benziyordu. Sonrasında Fritz hemen Pirate Cov'a koştu, Foxy'e hayranlıkla baktı.

Zaman Atlaması: Yaklaşık 01:30 saat sonra

Gabriel şovları izlemeye devam ederken arkadaşlarının yanında olmadığını fark etti. Pirate Cov'a baktı, orada da değillerdi. Sonra fark etti ki Springbonnie denilen tavşan bir kapıyı kapatıyordu, kapı kapandıktan bir süre sonra içeri koştu, gördüğü manzara karşısında şok olmuştu minik çocuk. Arkadaşlarının ölüleri yerdeydi... Ne yazık ki arkasında biri olduğunu bilmiyordu, en sonunda o da ölmüştü...

-Günümüz-

Freddy bunları düşünürken iç çekti, şu an bir robottu... Ne yapsın ki? Mecburen şov veriyordu, arada sırada yine onun çocuk öldürmek için gittiğini görüyor ama bir şey yapamıyordu, zaten ne yapabilirdi ki? Muhtemelen hiçbir şey... Şovlar bitince işin karanlık tarafı varoluyordu, onlar güvenliği öldürüyorlardı... Ne kadar acımasız bir insan , diye düşündü Freddy. Sonrasında ise kendine geldi ve şovuna geri döndü, bir yandan da içinden "Five Nights At Freddy's" şarkısını mırıldanıyordu.

Foxy hâlâ Afton'a sinirliydi. Aslında, Chica, Bonnie ve Freddy'de ona sinirliydi. Foxy'nin aklına yaşadığı dönemler geldi, ağlayacak gibi oldu ama sonra kendini topladı.

Golden Freddy ise kendini burada tıkılmış gibi hissediyordu. Cassidy'de aynısıydı onun. Zaten Cassidy Golden'ın ruhu idi.

Birgün Cassidy fark etti ki Golden Freddy'e doğru yeni bir ruh geliyor. Heyecanlandı hemen. Ruh ona doğru geldi ve Golden Freddy'nin kapağından içeri girdi. Cassidy "Merhaba! İsmin nedir?" diye sordu ruha. Ruh ise "İsmim Evan ama bana CC -Crying Child- veya BV -Bite Victim- diyebilirsin. Peki seninki nedir?" diye cevapladı. Cassidy Evan'a baktı ve "Benim ismimde Cassidy ama sen bana Cass diyebilirsin Evan." dedi coşkulu bir şekilde. Cassidy'nin tüm öfkesi sanki bir anda yok olmuş, yerini heyecan ve neşe almıştı. Bir süre konuştuktan sonra Evan durdu ve Cassidy'e baktı. Ardından "Neden öldüğünü bana söyler misin Cass?" diye kritik bir soru yöneltti Cassidy'e. Kız durdu, başını aşağı eğdi ve "Afton... Afton bizi öldürdü, şu an Foxy, Bonnie, Chica ve Freddy'nin içinde diğer ruhlar var." diye cevapladı Evan'ın bu sorusunu. İlk önce şaşırdı sonra ise kaşlarını çattı ve "Bu durumda babam bir canavar ha?" dedi öfkeli bir biçimde. Cassidy büyük bir şok geçirdi bunu duyunca. Ardından "Baba derken?" dermişçesine Evan'a baktı. Evan'da ona. Evan "Bak benim ismim Evan Christopher Afton, yani William Afton benim babam diğer aile bireylerimi saymamı isteyecek olursan tabii:
Roselle Afton; Sanırım ismi buydu ancak, onun hakkında pek bir şey hatırlamıyorum sadece annem işte.
Elizabeth Afton; Benden küçük olan kız kardeşim.
Micheal Afton; Benim abim, benim ölümüme sebep oldu." diye işe açıklık getirdi. Cassidy "Eh, bu seninle arkadaş olamayacağımız anlamına gelmez." dedi pozitif bir şekilde. Evan gülümsedi "Tabii ki gelmez." dedi ardından.

Sahnede ise şov verilmeye devam ediliyordu. Çocukların bu neşesi Bonnie'yi sevindiriyordu.

•—•Gece•—•

Freddy etrafına bakındı ve sonrasında arkadaşlarının yanında olmadığını fark etti. Sonra aklına güvenliği korkutmak için bir fikir geldi. Fikri ise kameraya doğru bakmak oldu. Hızlıca kameraya baktı. Bakması ile güvenlik odasında bir çığlığın gelmesi bir oldu. Şaşıran Bonnie ve Chica arkalarını döndüklerinde bir çığlığında onlar patlattılar. Nedensizce çığlık atmışlardı.

Mike Smidicth sağ kapıyı kapatmıştı çünkü Foxy oradaydı. Foxy bir süre kapıya vurduktan sonra pes etti ve Pirate Cov'a geri döndü. Mike rahatlamıştı, ardından kapıyı tekrardan açtı ve biraz kameralarda gezineyim derken Freddy'nin ona baktığını fark etti ve tekrardan çığlığı bastı.

Chica ise psikolojisi bozulduğu için mutfağa gitti. Chica mutfakta tavalara falan müdahale ediyordu büyük ihtimalle. Bu sırada mutfağı hep merak eden Bonnie içeri girdi ve "Vay be Chica, sen buraya gelip ne yapıyorsun-?" diye sordu Chica'ya. Chica ise aniden gelen sesten ürkmüş olacakki geriye doğru sıçradı. Bonnie kıkırdadı ve mutfağın ışıklarını açtı. Chica şaşırmıştı çünkü ışıkları açmayı hiç akıl etmemişti. Bu sırada Foxy  yine harekete geçmek istiyordu ama yapamıyordu. Sonra Freddy'de sahneden indi ve mutfağa girdi. Toplanan robotlar birlikte pizza yapmak istediler.

Foxy içinden "Bunların işi gücü yok mu ya?" diye geçirdi, ardından başını yere eğdi ve "Belkide ben fazlasıyla saldırganım." diye söylendi. Tekrar başını kaldıran Foxy bu sefer kararlıydı, Golden'ın yerini bulacaktı ve onunla konuşacaktı. Hızlıca etrafta dolanmaya başlayan tilki bir süre sonra Golden'ın yerini bulmuştu. Fakat Golden'a baktığında bir de ne görsün...

Devam Edecek.

It All Started In 1987 - FNaF Fanmade (Devam Edilmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin