•-•-•Bölüm 2: İlginç •-•-•

15 0 2
                                    

(Not: Mike S. ile Micheal Afton aynı kişi değildir. Bu benim AU'm tabii.)

Foxy'nin karşısında Golden Freddy ve ruhlar duruyordu. Şaşkın olan Foxy onlara baktı ve kekeleyerek "Siz kimsiniz? Golden'ın yanında ne yapıyorsunuz?" diye iki soru yöneltti karşısındakilere. Ruhlar ona sertçe bakmıştı, ses çıkarmıyorlardı. Sonunda erkek olanı korkmuş olacak ki "Lütfen bize zarar verme!" deyivermişti. Foxy onlar üzerinde göz gezdirdi, görüntüleri aynı Fritz gibi gri-beyaz tonlarında, ağlayan, erkeğin kafasında, kızın karnında kan olan ve kafalarında bir çift sarı -Golden Freddy'nin sarısı- takma kulak vardı.  Ardından Foxy eğildi ve onlara şefkat ile baktı. Merak etmeyin ufaklıklar ben size zarar vermem, dedi Foxy güvenlerini kazanmak için. Erkek ruh hâlâ ondan korkuyor olacak ki geriye bir-iki adım attı. Kız ruh ise Foxy'e baktı, her zamanki gibi iyi gözüken robota yaklaştı ve "Fritz..." dedi mırıldanırcasına. Foxy ve diğer ruh ona şaşırmış gözlerle baktı. Ardından Foxy göz devirdi ve somurtmaya başladı. Kız ruh ona bakmaya devam etti ardından "Benim Cassidy ve bu da Elizabeth'in abisi, Evan." dedi mutlu bir şekilde. Foxy ise ona daha da şaşırmış bir şekilde baktı. Bir süre sonra Foxy bu bölgeden ayrıldı.

Foxy gördüğü şeyler karşısında hâlâ şaşkındı. Arkadaşlarının yanına gitmek istemiş olacak ki, etrafta dolanıyordu. En sonunda mutfağa gitti ve bembeyaz olmuş arkadaşlarına baktı. Kahkaha atmaya başlayan Foxy yere yığılmıştı. Freddy ona baktı ve "Hey!" diye bağırdı. Foxy bunun üzerine "Ne oldu Freddy? Yoksa utandın mı?" dedi diğerlerine ve Freddy'e bakarken. Chica ve Bonnie'de gülmeye başladılar, ardından buna Freddy'de katıldı. Bir süre sonra Foxy gülmeyi kesti ve "Yalnız tayfa," dedi ve sonra sözünü diğerleri kesti "Evet kaptan?" dediler hemen. Foxy gülümsedi ve "Bu mutfağı temizlemeliyiz-" dedi garipsercesine. Diğerleri Foxy'e baktılar ve bunu onayladıkları gibi temizliğe başladılar. Foxy ise bu sırada mutfaktan kaçmış, Pirate Cove'a gitmişti.

Mike açık kahverengi saçlarını düzeltirken bir yandanda kameralara bakıyordu. Mavi gözleride robotları arıyordu, ama yok. Bulamıyordu onları. Hızla Pirate Cove'a bakma gereği bulan Mike, Foxy'i orada bulduğuna sevinmişti. Sonra ise kamerayı kapatıp biraz su içmesi gerektiği için pet şişesini aldı ve suyu içmeye başladı, gözleride tedirgin bir şekilde etrafa bakıyordu. Suyunu içmeyi bitirince ise pil gücünün fazlasıyla düştüğünü fark etti Mike. Bir iç çekti ve robotlardan birinin gelmemesini dileyip kapılarını açtı. Bir anda fark etti ki saat altı olmuş, bunuda çalan saat sesinden anlamıştı. Freddy, Bonnie ve Chica mutfağı temizleme işi bitince hemen sahnedeki yerlerine gitmişlerdi.

-Sabah, Afton Evinde-
Kalkan William saate baktı, saat tam olarak yedi idi. Saat sekize doğru pizzacıyı açacaktı. Bu pizzacıyı da Fredbear's Family Diner gibi kaybetmek istemiyordu. Bu sırada uyanan Roselle, William'a baktı. Roselle yataktan kalktı ve hiç konuşmadan Michael'ın yanına gitti. Genç çocuk hâlâ uyuyordu. Roselle onun yanağından öptü ve evin boş iki odasına göz gezdirdi. Bunlar Elizabeth ve Evan'ın odalarıydı. Çocuklarını kaybetmek fazla acı verici olmalı ki ağlamaya başladı.

-Yıl: 1983, Circus Baby's Pizza World-
Circus Baby şov veriyordu ki yanına doğru merakla yaklaşan minik, turuncu saçlı, yeşil gözlü çocuğu fark etti. Bu kız Elizabeth'ti. Elizabeth arkasına baktı ve "Babam izlemiyor." dedi sessizce. Sonra Circus Baby'e yaklaştı ve "Babama benim burada olduğumu söyleme, bende senin şovunu izlemek istiyorum. Neden senin yanına gelmemi istemediğini anlamıyorum, sen mükemmelsin!" dedi. Sonra etrafına baktı ve "Diğer çocuklar nereye gitti?" diye sordu Circus Baby'e. Bundan sonra Circus Baby'nin karnından uzanan bir metal kol gördü. İçindede dondurma. Dondurmaya elini uzatan çocuk bir anda kanlar içinde kalmıştı.

Bundan sonra o, Circus Baby olacaktı.

-Günümüz-
Daha fazla ağlamaya başlayan Roselle diğer boş odaya gitti ve orada bulunan Freddy, Chica, Bonnie ve kafası olmayan Foxy peluşuna baktı. Sessizce ağlamaya devam ediyordu bir yandan.

-Yıl: 1983, Fredbear's Family Diner-
Kız kardeşinin ölümünden çok uzun bir süre geçmemişti. Evan artık robotlardan daha fazla korkuyordu çünkü babası Circus Baby'i kanlar içinde bulmuştu. Küçük kardeşini korkutmak isteyen Micheal ve onun arkadaşları -Maskeliler- yanına geldi. Onu tuttular ve Fredbear'a doğru yaklaştırdılar. Bu sırada ağlayan çocuk "Abi! Lütfen beni indir! Korkuyorum!" diye bağırıyordu. Micheal içinden "Ne olabilir ki?" diye geçirdi ardından "Bir şey olmaz. En fazla Fredbear'ın ağzının içine bakarsın." dedi.  İyice Fredbear'a yaklaştıklarında Fredbear'ın springlockları harekete geçti. Evan ise daha şiddetli ağlıyordu. En sonunda Fredbear'ın ağzına yerleştirdiler çocuğu.

Az sonra çocuğun başı, Fredbear'ın ağzı kanlar içinde kalmıştı. Bu durumda Evan ölmüştü.

Devam Edecek.

It All Started In 1987 - FNaF Fanmade (Devam Edilmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin