Söz Bankası

218 6 2
                                    

Şimdi yanımda olsa sarılır öperdim. İçim gidiyor, içim eriyor be.

Ya aşık olur, ya nefret edersin. Ben sende ikisini de başardım.

Kirpik uçlarına kadar aşık olduğunuz birisi varsa unutmak kelimesini unutun.

Seninle aynı havayı solumak istemiyorum mümkünse nefes alma.

Yanımda ol. Nerede olduğumuzun önemi yok.

İlişki dış görünüş değildir. İlişki dürüstlüktür, güvendir, sevgidir.

Seni affedecek kadar olgunum ama tekrar güvenecek kadar aptal değilim.

Bazen o kadar dertleşmeye ihtiyacım oluyor ki, aynada kendi kendime anlattıktan sonra gözümden yaş akarken susuyorum.

Adın geçiyor bazen muhabbet esnasında"değişen bir şey yok bitti gitti"diyorum. Söylerken tüylerim diken diken oluyor ama bunu kimse bilmiyor.

Oysaki denize manzarası vardı hayallerimizin.

Kuşların gökyüzünü sevdiği gibi sev beni.

Kahvemin yanındaki çikolatanın yerini sen alabilirsin mesela.

Sevmiyorsanız ayrılın, aldatmak nasıl bir karaktersizlik ?

Mutsuz değilim ama mutlu da değilim. Gün içerinde espriler yapıp gülebiliyorum fakat bazı geceler yalnız kaldığımda adeta hissizleşiyorum.

Görüldü yapıp bırakıyo, çünkü maviyi sevdiğimi biliyor, çünkü bana aşık.

Yakın olmak istediğin insanlara uzaktan bakmak çok zor.

Özlüyorsun işte, onunla eskisi gibi olmayı özlüyorsun.

Scooby doo aslında bize asıl canavarların, insanlar olduğunu öğretmeye çalışıyordu.

Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz; öğrenemedik bi türlü yan yana yürümeyi.

Deli gibi tartıştığınız anda lafınızı bölüp "Seni seviyorum" diyen biri olmalı hayatınızda, umut verip giden değil.

Eğer sana mesaj atıyorsam bil ki, seni özlüyorumdur. Eğer sana mesaj atmıyorsam bil ki, beni özlemeni bekliyorumdur.

Bazen kafanda bir sürü yeni sekme açılır.

Birine alışırsın ve diğerleri artık fazlalık gelir.

Çok gülen insana iyi davranın, çünkü bir yerlerde hep tek başına ağlar.

Uzağımdasın. Ve hiç kimsenin olamadığı kadar içimde.

Bana sevgili değil de, böyle her şeyi beraber yapabileceğim manyak bir insan lazım.

Her şeyi zamana bırakmaktan yoruldum. Gidip birilerini dövmek, birilerinin yüzüne tükürmek birilerine sımsıkı sarılmak istiyorum.

Sen bana aitsin. Bazı şeyler başka şeylere aittir. Mesela tuz denize, kuş gökyüzüne, savaş emperyalizme, sen bana.

Bir kız hıçkıra hıçkıra ağlıyorsa, tek bir olay için ağlamıyordur; Tüm olayları biriktirmiştir içinde.

Bedelini ben ödediğim sürece, yaptığım hatalar hiç kimseyi ilgilendirmez.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin