38.Bölüm ÖZETİ

138 9 5
                                    

38.Bölüm ÖZETİ

Nare'nin dönüşüyle herkesin dengesi sarsılır ama bu durum en çok Sancar'ı yıkar...

Sancar yine Nare'ye inanmıyordur ve inamsızlık Nare'yi perişan etsede mecbur olduğu için Sancar'a hiç bir şey anlatamaz.. Ama Sancarsa bu işin arkasında başka olaylar döndüğünü anlayıp ve bu meseleyi çözene kadar peşini bırakmayacaktır..Bu sırada Nare içinse zor zamanlar başlamıştır, sevdiği iki insan ona arkasını çevirmiştir, onun canını en çok acıtansa Melek'in tavrıdır.. Melek'in daha Gedizle evlendiklerini bile bilmiyorken böyle davranması, Nare'yi ona tüm gerçekleri anlatmasına mecbur bırakacaktır.. Çünki onun bu savaşta kaybetmek istemediği tek kişi Melektir..

Ceylan tüm cesaretini toplayıp herşeyi Kahraman'a anlatmaya karar verip Marinaya gitsede Kahraman'ın sözleri onu bu kararından yine vazgeçirir ama artık geçtir.. Sır perdesinin açılmasına az kalmıştır..

Muğlada Sefirin Kızı "ahlaksız", Gediz Sadıcının sevdalısına göz koyan bir herif ünvanına gelir.. Gediz her sokakta yürüdüğünde ona atılan bakışlar ve sözler canını sıksada, Nare'ye haksız yere söylenilen pis bir söz onu delirtir.. Bu iş artık onlar için dahada zorlaşacaktı, Gediz dayana bilecekti ama ya Nare? Gediz çocuğunu korumaya çalışan bir anneye dayatılan bu kötü düşünceleri hazmedemiyordu..

Güven'in hapse atılmasının ardından Nare onu ziyaret eder ve yüzleşirler.. Nare tüm gerçekleri bildiğini Güven'e anlattıkta Güven artık köşeye sıkıştığını anlar.. Nare sadece tecavüz meselesini değil başka bir sırrı daha öğrenmiştir.. Ve bu sır belkide Güven Çelebi'nin sonu olacaktır.

Sefirin Kızı 2.bölümüyle YAKINDA!

Sefirin Kızı-NareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin