"Gerçeklerle yalanların arasında gidip geldiğimde kalbim yalanları istiyor.Çünki yalanlar bazen yaşamak istediğimiz gerçeklerimiz oluyor..."
Nare-Kim var orada?
Kıpırdılar dahada artmaya başlar..
Nare-Kim var dedim? Hey!
O sırada Nare'nin telefonuna bir mesaj gelir..
"Sancar'ı kurtarmak istiyorsan çalılıklarda sana bıraktığım paketi al.. Korkma niyetim sana zarar vermek değil. Ben senin yanındayım.."
-S
Bu mesaj Nare'yi ürkütsede Sancar için o çalılıkların arasına girmeye kararlıydı.. Mutfaktan bıçak alıp kendini koruyarak çalılıkların arasına girerek paketi alır.. Paketin üzerinde de "S" harfi vardır.. Paketin içinde bir CD vardır.. Nare bilgisayarını alıp CD'de ne olduğuna bakar.. Bu bir ses kaydıdır.. Güven Çelebi'nin ses kaydı..
Ses kaydı:
"Beni şikayet edersen,onu benim öldürdüğümü söylersen kendimle birlikte Sancar'ıda yakarım.. Sancar'ı yakarsam Nare'de üzülür, Melekte.. Bunun olmasını istemezsin değil mi?"
Nare ses kaydını dinler dinlemez karakola gider...Artık Sancarın suçsuz olduğu kanıtlanmıştır.Birazdan Sancar çıkar.Karakolun bahçesinde Nareyle karşılaşırlar.Sancarın Nareye bakınca yine gözleri doluyordur...
Sancar-Nare..Biliyordum.Beni burada bırakmayacağını biliyordum.Nare,lütfen bana sırtını dönme.Her şeye,her kese rağmen konuşursak halledemeyeceğimiz hiçbir şey yok ki bizim.Biz Sancarla Nareyiz ya,bize ayrılık yakışmaz.
Nare-Ne yakışır peki?Senin bana her seferinde inanmaman mı?Sana ne yakışır Sancar Efe?Sevdiğin kadının elino tutmak yerine onu her defasında bir uçurumun tepesinden itmek mi?Bize sevda yakışıyordu evet,ama sen her şeyi mahvettin.Sen bana bir kez daha inanmayarak bizi mahvettin!
Sancar-Nare,kurban olayım böyle konuşma.Ben böyle olsun ister miydim hiç..Ben bilseydim..Nare Sancarın lafını keserek der-
Bilseydin bana inanırdın değil mi?Bildikten sonra inanmak kolay be Sancar.Bana bildikten sonra Halise hanım inana bilir,mahalleli inana bilir.Ama beni seven adam bana bildikten sonra değil,tüm her kes inanmazken inanmalıydı.
Sancar-Hiçbir şey söylemeden çıkıp gittin.Gittiğin gün dostum dediğim adamla evlendiğini öğreniyorum.Sen olsan ne yapardın benim yerime?Ne düşünürdün?
Nare-Sana inanırdım Sancar Efe...Tıpkı şimdi olduğu gibi.Senden nefret ediyorum ama Allah kahretsin ki nefret ettiğim kadarda sana inanıyorum..Çünki ben...
Sancar-Çünki sen ,ne?
Nare-Çünki ben seni sevdim..Ya biz birbirimizi çocukluktan beri seviyoruz ya..Sen yine bana nasıl..Bana nasıl ihanet ede bildin?Hiç mi sevmedin beni?Sancar gözleri dolu bir şekilde buruk bir gülümsemeyle-
Sevdim..Ben seni çok sevdim Narem..Keşke sevdiğim kadar inansaydım..
Nare-Ben seni sevdim,inandım..Sen bana inanmadın,beni sevmedin.
Sancar-Deme öyle Narem.Allah aşkına deme öyle ..Nare Sancarın elini tutar.Önce eliyle kendi kafasını işaret eder-
Eğer birini gerçekten seversen,bura inanmasa bile...
Sancar'ın elini Sancar'ın kalbine götürerek-
Bura inanır..Orası gerçekten karşındaki için atıyorsa ne olursa olsun inanırsın..Ora benim için yıllar önce attı belki ama düğün gecemizde durdu.Tekrardan çarptı sandık ama yanılmışız.Haklıymışsın..Sancar ölmüş..Benim Sancarım o gece ölmüş..
Flashback sahnesiyle Sancarın o gece "Sancar öldü,Sefirin kızı" dediği sahneyi görürüz..
Nare Sancarın elini bırakır.Ve ardından gerçekleri anlatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı-Nare
Ficção Geral37.Bölümdün itibaren Nare karakteriyle birlikte yazılmıştır.... Konusu: Gariban bir yarıcının oğlu olan Sancar, daha çocuk yaştayken Bodrum'a tatile gelen bir büyükelçinin kızı olan Nare'ye sevdalanır. Bu iki zıt çocuk, birbirlerini çok severler...