Kısa bir aradan sonra bulaşacağız... Keyfili Okumalar❤️ (Yorumlarda bölüm hakkında düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim)
38.Bölüm/2.Bölüm
"Belkide hiç bir zaman alacakuş olamadın,bu alacanın efesi seni oraya goydu ama sen hep sefirin kızı olmayı seçtin..."
Konakta gerginlik biraz olsun durulmuştur.. Sancar Melek'in yanından ayrılıp aşağı iner..
Sancar-Ana bir daha kızımın yanında annesi hakkında abuk-subuk konuşursan seninle ömrüm boyu konuşmam. Kızımıda alıp giderim..
Halise-Haksız mıyım peki, oğlum? Rezil etti o kız bizi tüm Muğlaya. Sancar Efe'nin nişanlısı sağdıcıyla evlendi dedirtti.. Namusumuzu iki paralık etti o kadın.. Ama o Gedizide Allah bildiği gibi etsin..Bu kadar gözü döndü yani, sağdıcının sevdasına göz koyacak kadar gözü döndü demek..
Sancar-Yeter ana! O adam benim sağdıcım değil, Narede benim sevdalım değil artık.. Bitti.. Eğer birgün hayatımda olacaksa kızım için olacak ama benden ona artık yar olmaz.. O benim içinde öldü ama kızım için yaşatmak zorundayım. Kanaya-kanayada olsa yaşatmak zorundayım..O sırada Nare'nin sesi duyulur.. Ve "Alacakuş" türküsü başlar..
Nare-Öyle mi, Sancar Efe?
Bu sesi duyan Sancar o an arkasınl döner..
Sancar-Nare?
Tüm bu olanlara pencereden şahit olan Kavruk ise-
Alacakuş uçmamış ya, gelmiş yine efesinin yüreğine gonmuş...
Sancar-Çıkıp gittin, ne yapmalıydım destanı hatırlayıp yıllar önceki gibi kanamalı mıydım?
Nare-Bizden "destan" olmaz Sancar Efe.. Sevdalılardan biri ölürse destan olur, yaşarsa yalan olur.. Bizden olsa olsa sadece "yalan" olur..
Sancar-Belkide yalan olan destan değildir, belkide yalan olan...Sancar öfkesine yenik düşüp kötü birşey söylememek için kendini zor tutar..
Nare-Belkide yalan olan ne?!
O sırada Melek'in "anne" diyişi duyulur... Nare kızını görünce ağlamaya başlar...
Nare-Annem...
Melek'in ona koşup sarılacağını beklesede Melek ise bunu yapmak yerine öfkesini haykırır.. Bu durum Halise'nin hoşuna gitmiştir..
Melek-Neden bizi terk ettin? Bana söylemeden, babama söylemeden neden gittin anne?
Nare-Melek'im yapma böyle.. Mecburdum.. Bunu yapmasaydım eğer herşey daha kötü olacaktı..
Melek-Anne ben senin kızınım.. Hiç mi düşünmedin üzülürüm diye? Babamda çok üzüldü, onuda mı düşünmedin?
Nare-Kızgın olmakta haklısın ama sana söz herşeyi anlatacağım..
Melek-Seni dinlemek istemiyorum!Melek odasına çıkar, Nare arkasından gitmek isterken Halise kolundan tutar..
Halise-İçeri nasıl girdin bilmiyom emme bu evde iki adım daha atamazsın.. O yüzden şimdi defolup git evimden.
Nare-Siz neden bahsediyorsunuz, Halise hanım? Benim kızım bu evde! Buraya girerken sizden izin alacak değilim..
Halise-Doğru diyon.. Gedizle evlenirkende izin almamıştın şimdi hiç almazsın..
Nare-Evet.. Gelelim esas meseleye.. Yine vurdunuz golunuzu.. Ama inanın hiç bir şey bildiğiniz gibi değil. Ben Gedizle aşk evliliği yapmadım. Ben Gedizle evlenmeye mecburdum.. Ama ne söylersem söyleyeyim bana inanmayacaksınız biliyorum.. Her zaman olduğu gibi...O sırada Sancar Nare'nin elinden tutup dışarı götürür..
Nare-Sancar, napıyorsun?
Sancar-Bu sefer dinleyeceğim ya, sefirin kızı vallah bak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı-Nare
Ficção Geral37.Bölümdün itibaren Nare karakteriyle birlikte yazılmıştır.... Konusu: Gariban bir yarıcının oğlu olan Sancar, daha çocuk yaştayken Bodrum'a tatile gelen bir büyükelçinin kızı olan Nare'ye sevdalanır. Bu iki zıt çocuk, birbirlerini çok severler...