1. SETKÁNÍ

1.1K 22 0
                                    

Pohled Stilese:

Byl jsem se Scottem v lese a hledali jsme jeho inhalátor. Včera ho ztratil když jsme hledali mrtvolu. I když teda nechápu proč jsme ho hledali když už den netrpí astmatem. Včera v noci se z něj stal vlkodlak. Wau, můj nej kámoš je vlkodlak. ,,Prostě tady není, proč ho vůbec hledáš, když už nemáš astma?." řekl jsem mu. ,,Stilesi, já ani nevím. Možná aby to mámě nepřišlo divný. Přece jenom, astma jen tak nezmizí." opáčil mi. Jen jsem nad tím protočil oči. ,,Hej! Co tu děláte? Toto je soukromý pozemek." zavolal na nás najednou hrozně strašidelnej týpek. Počkat, já ho znám. Ty vole to je Derek Hale. Co tu dělá? ,,Promiň, nevěděli jsme. Jen jsme hledali inhalátor." odpověděl jsem mu. Musím uznat, i když mě děsil, byl nehorázně krásnej. Derek mi hodil inhalátor, otočil se a odešel.

,,Ty vole, kámo. Víš kdo to byl?" vychrlil jsem na Scotta hned co jsem ho ztratil z dohledu. ,,Jo, to byl Derek Hale. A víš co ještě?" podíval se na mě. Zakroutil jsem hlavou v nesouhlas. ,,Je taky vlkodlak. Cítil jsem to." ,,Děláš si prdel, že jo? Protože jestli ne tak se jdu asi zahrabat. Ten týpek mi nahání hrůzu už jen tím jak čumí." odpověděl jsem mu. Ale je fakt hezkej. Stilesi!  okřikl jsem se v duchu.

Pohled Dereka:

Zrovna jsem se vrátil do Beacon Hills. Šel jsem se projít do lesa. Jaká nostalgie. Najednou jsem uviděl inhalátor. Nevím čí byl ale vzal jsem ho s šel ho vyhodit. Přece jenom kdo by házel inhalátor do lesa, kdyby ho potřeboval. Šel jsem a uslyšel hlasy. ,,Hej! Co tu děláte? Toto je soukromý pozemek." zavolal jsem na ně. ,,Promiň, nevěděli jsme. Jen jsme hledali inhalátor." odpověděl mi takovej hrozně roztomilej kluk. Měl hnědé oči a hnědé vlasy učesané nahoru. Trochy vyšší a hubený. Ale i tak se mu přes triko rýsovaly menší svaly. Byl hezký. Bože Dereku! Proč ho považuješ za hezkého. Však ho ani neznáš a ani se sním už nikdy neuvidíš. Okřikl jsem se v duchu. I když možná uvidím. Jeho kámoš je čerstvě vlkodlak. Cítil jsem to. Bude potřebovat pomoc. Nechal jsem to plavat a hodil jim inhalátor. Otočil jsem se a šel pryč.

Když jsem přišel domů, nemohl jsem na toho kluka přestat myslet. Kdo to byl? Ale věděl jsem že to brzy zjistím.

Hi loves, máme tady další příběh. Tentokrát to je pro Sterek fanoušky. Doufám že se bude líbit.

S láskou Juli :3

Stačil jediný pohled | Sterek [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat