"Lütfen, Hillary! Bak ne istersen yaparım!"
Zeke yatağımda oturmuş resmen bana yalvarırken oturduğum sandalyemde bir süre etrafımda dönüp daha sonra ona baktım. Benden çok saçma bir şey istiyordu. Hani bunu sen de yapabilirsin. Niye ben?Ayrıca neden Eren'i tehdit edip sevgilisinden ayıracaktık ki? Amaç neydi? Eren'i sevmem mi? Ama Zeke dahil kimse Eren'i sevdiğimi bilmiyordu ki.
Zaten sevgim böyle bir şey yapmama izin vermezdi. Eren o kızla mutluysa ben de mutluydum. Bu işin sonunda sırf kendi çıkarlarım yüzünden Eren mutsuz olabilirdi ve bunu istemezdim.
"Ne istersem mi?" diye sordum.
Gözlerinde bir anlığına umut ışıltıları parlarken aklına bir şey gelmiş gibi "yo, hayır! O 1.60 adamla barışmam. Geçen attığı tekmeyi düşünmem bile çenemi sızlatıyor" dedi. Göz devirdim. Bu adam cidden aptal biriydi. Levi'ı kışkırtmasaydın bunlar olmazdı.
"Levi ile barışıp barışmaman umrumda gibi mi duruyor? Bana neden Eren'i tehdit edeceğimizi ve bu fotoğrafları nereden bulduğunu söyle!"
Öylece yüzüme bakarken sandalyemi biraz ittirip ona doğru yaklaştım. Eren'in çıplak fotoğraflarını nasıl elde ettiğini düşündükçe tırsıyordum.
"Ayrıca şu sakallarını kessen fena olmaz seni acayip yaşlı gösteriyor"
Zeke elini sakallarında gezdirip gülümsedi. Attığı bakışa tekrardan göz devirdim. Ne bu etkileme çabaları?
"Eren'in sevgilisi Tina aslında Eren'i aldatıyor. Bunu defalarca Eren'e anlatmaya çalıştım ama aptal çocuğun gözü öyle kör ki-"
Elimi kaldırıp onu susturdum. Anladım, örnek ağabey davranışı sergiliyordu ve benden yardım istiyordu.
"Tamam, bu kadar açıklama yeter sana yardım ederim. Şimdi sıradaki sorumu cevapla"
Zeke'ın bir an yüzü buruşurken tek kaşımı kaldırdım. "Eren'in telefonu televizyona bağlıydı. Sanırım film izlemek için bağlamış ve ben o sıra Tina'ya attığı o çıplak fotoğrafları gördüm"
Elini cebine atıp bir flash bellek çıkardı.
"Fotoğrafların hepsini buna aktardım"
Flash belleği elinden alıp şüpheyle "bu yaptığımızı anlamaz değil mi?" diye sordum.
"Hayır, Tina okulda baya popüler biri. 'Tina'nın platoniklerinden biri bana bulaşıyor' diye düşünür"
Kafamı sallayıp sandalyemi tekrar ittirerek açık olan bilgisayarıma ilerledim. Flash belleği yerleştirdikten sonra bir word dosyası açtım.
"Fotoğraflarına bakmak..." diyip sustum.
"Sansürledim hepsini"
"Neyle? Patlıcan emojisiyle mi?" diyip kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buttercup - Eren Jaeger
Fiksi PenggemarButtercup: Çakma kızıl sevgilinden ayrılmazsan bu word dosyasını ailenin e-mail adresine gönderirim. ••••• 'Buttercup' isimli kullanıcı elinde Eren'in uygunsuz fotoğraflarıyla dolu olan dosyayı kullanarak Eren'i tehdit edip sevgilisinden ayrılmaya z...