3.Bölüm

113 5 0
                                    

      Meraba arkadaslar bu bölüm kısa ama diğer bölümler baya iyi gelicek artık daha fazla bölüm paylaşmaya çalışıcaz.Arkadaşımla istediğimiz voteleri ve yorumlarınızı eksik etmeyin .Sizi seviyoruz .   Multimedya hayal                        
  
Melodi'nin Ağzından,
Doktorla konuşurken telefonum çalmaya başladı.Kimin aradığına baktığımda bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm.Acaba kimdi? Daha çok bekletmeden açtım.Karşıdan ne biri konuşuyordu ne de bir ses geliyordu .Ben sen kimsin falan derken yanıma Kayra ve Rengin geldi.Kayra kim o diye başını salladı bende bilmiyorum anlamında dudak büzdüm.Ardından telefonu istedi.Aslında vermeyecektim ama elimden aldı.Bir süre karşıdaki kişinin konuşmasını bekledikten sonra telefon kapandı ve Kayra telefonunu çıkarıp numarayı aldıktan sonra rehbere falan baktı.Galiba bu numaranın onda ekli olup olmadığına bakıyordu.Ardından 'Bende ekli değil' dedi.Renginde rehberinde ekli olup olmadığına baktı ama onda da yoktu.Öbür kızlarda baktı ama kimsede yoktu.Kayra bir de'' Ediz'e sorayım '' dedi.Başakla aynı anda 'O kim? 'dedik.Gülümsedi.'Eskiden bizim okuldaydı ama sonradan sizin okula geçti.'Eee bununla ne alakası var ?'  'Bizim okulda herkesin onda kayıtlıydı.Eminim sizin okuldakilerin numarasını da almıştır ' dedi ceketini giyerken.'Bende geleyim mi?'    'Gel ' dedi.Tamam iki dakika bekle deyip ceketimi giydim ve çantamı aldım.Kızlara bişey olursa beni haberdar etmelerini söyleyip Kayra'nın yanına gittim.25 dakikalık yolun sonunda depo gibi bir yere geldiğimizi görünce çok şaşırmıştım.O Ediz denen çocuk burda mı yaşıyordu.Ardından deponun arkasına doğru gittik ve arada bir binanın olduğunu gördüm .Sonuçta buraya geliş amacımız telefondaki çocuğun kim olduğunu öğrenmekti.Ediz'ın hayatını öğrenmek değil.Binaya 1.kata çıktık ve 11.dairenin kapısını çaldık .

Kapı açılır açılmaz Ediz olduğunu düşündüğüm çocuk 'Selam kardeşim ' dedi .Sonra bana dönüp adını söyledi tanıştık.Kayra 'sana bir numara versem bulabilir misin ' diye sordu.'Tabi kardeşim'. Kayra numarayı verdi.Ediz de rehberinde ki kişilere baktı biraz sonra , yüzü biraz değişti sanki ama bulamadım dedi.Kayrayla görüşürüz deyip depodan ayrıldık.'Bir daha ararsa haberim olsun' dedi Kayra.Onu onayladım ve hastaneye döndük .O sırada odaya giricekken Başakla Hayal'in konuştuklarını farkettik.Istemsizce dinlemeye başladık.'Hayal senden bunu istemem belki aptallık ya da bencillik ama bizimle kalmanı istiyorum.Belki sen bizi tanımıyorsun ama seni tanıyoruz .Burda seni bekleyen herkes seni çook seviyor ve tanıyor.Hem annenle baban daha doğrusu hatırlamadığın annen ve baban da söyledi bizi tanıdığını . Hem nereye gidebilirsin ki...İnan bize olmaz mı ?'

Başağın dediklerini dinlerken bunun Hayal icin çok zor olduğunu farkettim.

Hayal'in sesiyle düşüncelerim bölündü.'Bak gerçekten bilmiyorum.Ama peki kabul ediyorum.Fakat istediğim zaman geri dönerim geçici bir süreliğine'.Hayal'in kabul ettiğini duyduğumda istemsizce Kayra'ya döndüm.Sanki buruk bir tebessüm vardı suratında.Kayra konuşmadı .Beraber içeri girdik.Hayal bugün taburcu oluyor zaten..

'Meraba' Başak sevinçle Hayal bizimle birlikte kalıyor dedi.'Annemin ani kararıyla iki günlüğüne teyzeme gidiyorum.' dedim

Başak 'Neden' dedi.

'Teyzemi ne zamandır görmüyormuşuz falan ama hemen dönücem'. 
Kayra'nın Ağzından,

Başakla beraber Hayal'i eve getirdik.Rengin de bu sırada Hayal icin kıyafetlerini almaya gitti.Melodi de akşam gideceği icin bavulunu hazırlamaya gitti.Hayal için bir oda hazırladık.Ama Başak şimdilik canı sıkılır diye  salonda koltuğu hazırladı.Başak kahve hazırlamak için mutfağa gittiğinde Hayal yalnız kaldık.'Rahat mısın??' diye sordum.Daha ne konuşacağımı bile bilmiyorken .'Hayır.Sağol' dedi.O sırada aklıma gelen fikirle çekmecede olduğunu bildiğim albümü çıkardım.'O ne ?' diyen Hayal ' in sorusunu es geçerek  ' Yanına oturabilir miyim?' diye sordum .Sonra otur deyince albümü açıp fotoğrafları göstermeye başladım.'Bak bu ortaokuldan mezun olduğumuz zaman zar zor yaptırdığımız mezuniyet töreni herkes burda .Bak bu sensin bir yanında Hayal diğer yanında Rengin var .Rengin'in hemen yanında ki de Betül .Bak bu Melodi.Bu Arda ..Bu Oğulcan.' Hayal lafımı kesti bunlar güzel ama ben hatırlamıyorum '.'Olsun bak yine de olmaz mı' Peki deyince devam etmeye başladım o sırada yanıma Başak geldi.Devam ettim ben 'Bu boş dersde çekildiğimiz bir fotoğraf baksana herkes saçma sapan durmuş.' Başak başka bir fotoğraf gösterip 'Bu da sınavlar bittikten sonra test kitaplarını yırttigimız zaman çekmiştik.Hayal'ın sesiyle kendime geldim .Seni anlıyorum ama ben ne seni tanıyorum ne de kızları .Tamam çabalıyorsunuz ama ben size umut vermek istemiyorum.Boşa sevindirmek istemiyorum.Anla beni.Hatırlamıyorum....

Yıllar SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin