Reactions-6

3.6K 91 34
                                    




,,

ONLARIN 'SENİ SEVİYORUM' DEMEDEN 'SENİ SEVİYORUM' DEME YOLLARI

____________________________

Karakterle; Bakugou, Todoroki, Midoriya

_____________________________

KATSUKİ BAKUGOU

•Onu her randevuya çıkardığında homurdanırdı ama seni asla doğrudan reddetmezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Onu her randevuya çıkardığında homurdanırdı ama seni asla doğrudan reddetmezdi. İyi vakit geçirdiğini asla kabul etmezdi, ama ona o güzel gülümsemeyi ve kahkahayı her verdiğinde kalbinin nasıl çarpacağını inkar edemezdi. Bir tutam saçını kulağının arkasına sıkıştırır ve sana ne istersen alırdı. Ne zaman ödeyebileceğini söylesen, şöyle cevap verirdi:

"Ben senin erkek arkadaşın değil miyim? Hiçbir şekilde Y\N'me bir şeyler ödetmem."

•Sana aptal ya da aptal diyor, ama asla ciddi değil. Sana olan hislerini yansıtmanın garip bir yolu olduğunu düşünüyor. Eğer bir şekilde rahatsız olursan, sana bir aptal dediği zaman ve bunun için havanda olmadığın zaman, hemen yarı güzel bir şeyle takip ederdi. En son yapmak istediği şey zaten duygularını incitmekti.

"Hey, aptal, neden bu kadar paspaslı görünüyorsun?" 

"Tch, öyle demek istemedim. Yalnız kalmayı bırakıp zor zamanlar geçirdiğinde bana söylemen gerekiyor"

•Samimiyetle geçen bir geceden sonra, sırtınızın yumuşak derisine nazikçe hayali daireler çizmeyi sever. Sizi soğuktan korumak için omuzlarınızı üstünüzdeki yorganla kapatırdı. Ve bir an için, sonunda sana karşı savunmasız kalmasına izin verdi. Zayıflığını başkalarına göstermekten nefret ediyor, ama sadece sen olduğu sürece bunu önemsemiyor. Kendini kollarınızda güvende hissetmesine, kirpiklerinin yumuşak bir şekilde uykuya dalma şeklini izlemesine ve sizi korumak için her şeyi nasıl yapacağını düşünmesine izin verirdi. Bunu görmene asla izin vermezdi ve onu gafil avlaman gerekirdi ama sana nazikçe gülümserdi, o gece ve bütün sabah yanında rahatlarken, nadir ama yumuşak bir ifadeyle olurdu.

•Her zaman bir numaralı kahraman olacağını söylerdi ve rekabetçi doğası onu her zaman en iyisi olmaya zorluyordu. Ancak sizinle tanıştıktan sonra, her zaman iddia ettiği fikir biraz değişti. En iyisi olacaktı. Ama seni koruyabilmesi için en iyisi olacaktı. Zarar görmene izin vermeyi reddetti ve sonunda o aptal Deku'nun, başkalarını gülümsetebilecek bir kahraman olmak istediğini söylediğinde nihayet ne demek istediğini anladı. Gülümsemenizi, aşkınızı, mutluluğunuzu korumak istedi. Kendini tehlikeye atmak anlamına gelse bile seni korumak için her şeyi yapardı. Senin iyiliğin için incindiğinde sana o aptal sırıtışı verirdi.

BNHA  Reactions/TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin