Bolum 4

1.2K 114 434
                                    

...
Bu sabah lanet alarmin sesiyle uyandim. Ama kufur etmedim. Cunku bugun gezi gunu.

Cantalarimi hazirlamistim dunden. Elimi yuzumu yikayip ustumu giyindim.Hemen DUDAGIMA kirazli lip balmimi surdum. Otobusler bizi okuldan alacagi icin evden cikip okula gittim.

Bahceye girdim ve bir anda ustume bir sey atladi.
+ASKOOOOO
-Odumu kopardin Pelinsu!!!!!!!!!!!
+Cok heyecanliyimm!!
-Gorebiliyorum.

...
Otobusler gelmisti ve binmistik. Yolda giderken sofor kizdigi icin hepimiz sessiz oturmak zorunda kaldik. Ahh... Aptal sofor!

Yanimda Berke'nin kankasi Mert Can oturuyordu. Sinif ogretmenimiz Merve Hoca hepimizi kizli erkekli oturtmustu. Ahh... Salak kadin...
...

Otele geldigimizde herkesin kalacagi odalari ogretmenler ayarladigi icin cok uzulmustuk hepimiz. Pelinsu az kalsin aglayacakti!!!! Herkes lobiden anahtarlarini alip odalarina cikti.

Benim girdigim oda deniz manzaraliydi ve gunese bakiyordu. Odada kimse yoktu ama iki yatak vardi. Hemen banyoya girdim bikinimi giydim ve ustume sade bir elbise attim. Havuzda bulusacaktik Pelinsu ile.

Banyodan ciktigimda yatagin ustunde oturan bir cisim gordum. Ciglik attim

+Ya ne bagriyorsun amk salagi? Dedi yatagin ustunde oturan Berke.
-Cik odamdan. Sapik!!
+Benim de odam burasi.
-Haaa. Ne?
+Mal amk,dedi Berke. Bende plaj cantami aldim ve kapiya dogru gittim.

+Nereye gidiyorsun? Diye sordu Berke.
-Ebenin korune.
+Iyi bende geliyorum bekle
-Ne beklicem seni
Dedim ve hemen odadan cikip asansore bindim. Berke'yi beklememistim. #girlboss

Asansorden inip otelin disina ciktim ve havuzun orda Pelinsu'yu gordum. Insanlar simdiden havuza inmisti bile. Mehmet Hoca bile gunesleniyordu.

Pelinsu'nun bizim icin kaptigi sezlonglara gittik ikimiz sohbet ederek. Iste gercek arkadas💪🏽

+Eeee senin oda arkadasin kim,diye sordu.
-Berke,dedim.
+Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
-Sus yiaaaaaaaaaaaaaaaa

Beraber havuzun kiyisina gittik. Ustumuzde sadece bikinilerimiz vardi. Girmek istedik ama su cok soguktu. Ben suya alismaya calisirken bir anda arkamdan birisi beni itti ve yuz ustu suya dustum...

Alara Demir☺️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin