Bolum 9

323 44 242
                                    

Biz otururken Berke'nin telefonu caldi ve Mete'ye bisi diyip apar topar disari gitti Berke. Pelinsu ile merak etmistik.

Ama Mete bize cevap vermiyordu.

Ben de tuvalete gidicem yalaniyla disari ciktim ve Berke'nin gittigi yone dogru gitmeye basladim.

Otelden baya uzaklasmistim. Yurumeye devam ettim. Berke'nin girdigi yer burali olmali diye bir yere girdim. Kapiyi araladigimda Berke'yi bir adami doverken gordum. Berke'nin yaninda silahli iki adam daha vardi. Sok olmustum.

😱😱😱😱😱
Adami doverken Berke cok yakisikli gozukuyordu...

Kapiya biraz daha yaklasirken topuklu ayakkabimin topugu kirildi ve yere cakildim... ahhh... Kahretsin.

Hepsi bana bakti ve adamlar silahlarini bana dogrultmustu.

+Lan napiyorsun amk burda sen? Indirin sizde silahlarinizi. Dedi Berke.

-T-t-tuval-tuvaleti ararken k-k-kayboldum.

+Mal amk!

Adamin agzi kapaliydi. Berke benim kalkmama yardim etti. Ben hala sok icindeydim. Berke beni kolumdan cekip disari surukledi.

+NASILBULDUNBURAYI?!!
-B-b-ben...
Demeye kalmadan aglamaya basladim.

+Off yine mi agliyorsun amk

-niyebagriyorsun😭😢😭🥺
dedim. Biri bagrinca hemen gozlerim doluyordu.

+Beni niye takip ettin?

-Of canim skilmisti napim?

+Mete yerimi soyledi?

-Hayir,dedim goz yaslarimi silip.

+Nasil buldun o zaman?

-Thats the secret ill never tell... xoxo😏

+Oha bende gossip girl seviyorum,dedi.

-Niye o adami tutuyordunuz. O silahlari nerden buldunuz. Kimdi o adamlar?? Diye sorulari yagdirmaya basladim.

+Bak kizim,benim mafyayla baglantilarim var tamam mi? Birine soyleme sakin mahvederim seni!

-Tamam...

Bu bir sorun degildi. Zaten hep bir mafya karisi olmak istemistim.

+Soru sormicaksin bir daha bu konuyla ilgili tamam mi?

-Peki.

--

Mafya cikti cocuk arkadaslar😏😏

Alara Demir☺️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin