Efsun hanım Edward'a yardım edebilmek için kırmızı kalp kristali gerektiğini ve dünyada bundan yalnızca bir tane bulunduğunu anlattı. Ve bu kristal Hoka poka ülkesinin okus pokus dağında olduğun söyleyince herkes ümitsizliğe kapıldı. Bu sessizliği Derya bozdu. Ben ,Beste de kabul ederse o kristali bulurum.Beste bu durumu kabul etti.Kızlar en kısa zamanda hoka poka ülkesine gidip o kristali bulacaklardı. Aradan yaklaşık on gün geçmişti. Beste ve Derya hoka poka ülkesine gitmek için Profesör Marry'yi bulacaklardır. Bunun için Derya ve Beste yola koyulmuşlardı. Nasıl gideceklerini bilmedikleri için bir harita bulmalılardı. Ama bu haritayı bulmak için grimsi bir anahtarın gösterdiği yerdeki kutuyu bulmalılardı. Bu kutu filanca yerdeki perili evdeydi. Beste ve Derya yola çıktılar. Filanca yerdeki perili evin önündelerdi. Bir anda şimşekler çaktı,hava karardı,sağanak bir yağış başladı. Bu evin kapısının tokmağı örümcek şeklindeydi. Derya kapıyı çaldığı zaman örümcek canlandı ve Derya 'nın üzerinde yürümeye başladı.Beste onu bu durumdan kurtarmaya çalışırken siyah bir resmin içindeki insanlar canlandı ve Besteyi bir yere götürdüler. Derya örümcekten kurtulunca tekrar evine döndü. Olanları Efsun Hanıma anlatti. Efsun Hanim yanina birilerini daha alması gerektiğini söyledi.Derya da yanina Damla ve Başak'ı aldı.Saat çok geç olduğu için yarın sabah gideceklerdi.Bu gece Efsun Hanımda kaldılar. Hepsi Beste için çok endişelilerdi.Hatta o gece gözlerine uyku girmedi.
***
Ertesi sabah yüzlerine dokunan güneş ışıkları sayesinde kızlar uyandılar.Beste'yi bir an önce bulmaları gerekiyordu. Hazırlanıp aşağıya indiler, Efsun Hanım onlara kahvaltı hazırlamıştı fakat hiçbir şey yiyecek vakitleri yoktu ve aceleyle evden çıktılar. Derya onlara evin yolunu gösterdi. Oraya vardiklarinda Başak çığlık attı:
-Aaa kapıda iğrenç bir örümcek varr!
Derya hemen atıldı :
-Uzaklaş ordan, tehlikeli olabilir seni de alırlar sonra
Başak hızlıca ordan uzaklaştı
Damla:
-Oraya yaklaşamıyorsak nasıl içeriye gireceğiz
Derya:Benim bir planım var...
***
Başak kapıya yaklaştı, Damla ve Derya saklanmış bekliyorlardı.Başak'ın bakışlarından tedirgin olduğu belliydi.Perili Ev 'in tokmağına dokundu,o sırada siyah resmin içindeki insanlar yeniden canlandı ve geriye kalan sadece Başak'ın korku dolu çığlıklarıydı...
Açılan kapıdan yararlanarak Damla ve Derya hemen içeri girdiler.Etraf zifiri karanlıktı, çürük çilek kokuyordu heryer.Arada sırada çığlıklar yükseliyordu.Bir an içerden ayak sesleri geldi.Kızlar hemen eski kutunun arkasına saklandılar.Damla sesi titriyerek:
-kötü bir plan gibi
Derya:
-hayır güven bana içeri girmeyi başardık gerisi kolay ama yinede çok korkuyorum
Damla:
-Ben de, her neyse ayak sesi gitti hadi kızları bulalım.
Yürümeye başladılar, taki bir odadan sesler geldiğini duyana kadar.Hemen sesin olduğu yere geldiler.İki çirkin adam konuşuyordu.Ve kızlar gördükleri karşısında şok oldular .Beste ve Başak'ın da içinde olduğu bi grup insan eli ve ayağı bağlı bir şekilde demir hapishanelerde yukarı asılmış dehşet içinde bekliyordu.Derya sessizce fısıldadı:
-plan iptal işimiz çok zor olacağa benziyor bu işin altından nasıl kalkıcaz?
Aradan 2 gün geçti ve yeni bir Plan buldular. bu plan ise şu şekildeydi;
bir oyuncak bebek alacaklardı bu bebeği de yanlarında götüreceklerdi .iki gün sonra bu planı uygulamaya başladılar perili eve gittiler orada kapıyı oyuncak bebeğin eli ile çaldılar. kapıdaki örümcek tekrar canlandı ve bebeği içine aldıresimdeki insanların çıkmasına izin vermeden hemen içeri girdiler.Bu sefer yine aynı insanlar konuşuyorduAma tek fark artık beste orada değildi onlardadamlayı bulmak için ilerledilerdamla yine emirlerin içindeydi adamları oyalamak için oyuncak bebekten yararlandılar oyuncak bebek sayesinde kendilerine kurtardılar iyi ki yanında iki tane daha oyuncak bebek vardıderyanın derya demir hapishaneleri doğru yürüdü ve orada basakı gördü basak ben buradayım dercesine el sallıyordu başaşağı olduğu için hiçbiri uyuyamıyoruz .uyuyamadıkları için gözleri kıpkırmızıydı bu sefer bir fark daha gördüler bestenin daha arkadaki kapsüle benzer bir yeşil sıvıyla dolu Kapsülde olduğunu gördüler bu kapsülün kapa çok sıkı kapalıydı bunun için bestenin oksijen alması zorlaşıyordu ve bestenin gözleri kapalıydı derya bu durum karşısında şok oldu ama şu anki işleri damlayıkurtarmaktır demir hapishanenin anahtarları oyuncak bebeği verdikleri adamın cebindeydi bu anahtarı almak için birinden yardım almaları gerekiyordu ama kim ? kimseden yardım alamayacaklarını biliyorlardı. bunun in kendileri bir Şeyler yapmaya başladılar . 😖 damla oyuncak bebeği yere fırlatarak adamın dikkatini çekmeyi başarmıştı. adam o Bebeğin nereden geldiğini anlamaya çalıştı. Derya da arkadan dolanarak adamın pantolonundaki Anahtarı almaya çalıştı. ama alırken onu başka bir adam gördü. Derya ve damla kaçmaya başladılar.hemen bir odaya girdiler.bu odanın kapısının üzerinde Uzaylılar giremez yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAVADA SİHİR KOKUSU VAR
AventuraAcaba hiç sana verilen hayatın ne kadar garip olabileceğini düşündün mü? Ya da sen bu hayati değiştirmek için ne yaptın? hadi gelin bu sorunun cevabını bulalım.