○Ada Gürses (İlayda Alişan)
Ben Ada 27 yaşındayım. Nerden başlayım kendimi anlatmayı hiç sevmem övmeyi de hiç sevmem ama kariyer konusunda hiçbir zaman mütevazi olamamışımdır. Mesleğim ne mi? Ben bir ceza avukatıyım. Evet adaleti sağlamak için bu mesleği seçtim ayrıca üniversiteye başladığım zaman avukatlık sadece adalet için değil hayalimde buymuş mesleğimi sevgim ve doğru gördüğüm ne varsa ona göre ilerliyordum . Her gün daha iyi olmak için çabaladım. Neden bu mesleği seçtin dersanız. Bu konu o kadar iyi bir seçim yolu değil. Aileler genellikle 6 7 yaşlarında meslekle ilgili oyuncakları evladının önüne koyar ve birşey seçerlerdi oyun işte. Herkes öyle seçerken doğum günümden 2 ay evvel annemle akşam park dönüşünde bir sallanan adam yani sarhoşun ve zengin birinin saldırısına uğradı beni korusun diye annem adamla debelendi birden annem yere düştü kafasını çok sert çarptı başı kanamaya başlayınca adam korkup kaçtı o yüzü hiç bir zaman unutamaycaktım. Annem 1 ay komada kaldı ondan sonra annemi kaybettik babamla bir başıma annemsiz eksik büyüdüm eksikliğini okul , derslerim ve babamla doldurmaya çabaladım. Hayat bana eksilerle başlamış olsam da babam hep der annemin hayat yaşama sevinci bana da yansımış.
...
Neyse ben avukatlığım dışında spor, kitap okumak, bisiklet sürmek, dans etmek gibi hobilerim var . Liseden beri tanıdığım ve en iyi anlaştığım tek kişi buraktı. Lisede bilirsiniz kızlar kıskançtır birde sanırım erkeklerle daha iyi anlaşıyorum. Üniversiteden tanıdığım meral var. Az ve öz insanlar var hayatımda.●Egemen Soyder (Serkay Tütüncü)
Ben Egemen. Ben 30 yaşındayım. Babam şirket yönetiyor. Annemde o şirketin başına geçmem için beni babamın şirketine uygun mesleklere yönlendiriyor ne bilsin ben 18 yaşımda tercihimi mimarlığa yaptım hemde çok güzel puanla kazandım. Annem bunu duyunca çıldırdı. Babam beni deştekledi ama annemin laflarına dayanamadım ayrı eve çıktım. Üniversite en eğlenceli yıllarımdı. Ece diye bir kıza aşık oldum. İkimiz de mimar adayıydık beraber zaman geçiriyorduk. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeemeye başlayınca sevgili olmuştuk . Beraber hayallimiz vardı amerikaya gidip master yapıp orda bir şirkette tecrübe kazanamak istiyorduk. Annem bu fikrimi duyunca deliye döndü benim aklımı bulandıran ece olduğunu düşündü bir kez bile hayalin ne oğlum demedi. Biz okul mezuniyetine az kala ece kolarımın arasında bayıldı hastahaneye götürdüm. Testlerde benim beklediğim şey hamilelik durumu iken birden dünyam karardı. Kaldı ki ilk kez eceyle kavga etmiştik. Benden bunu nasıl sakalr 4. Evre beyin kanseri tedaviyi reddetmiş ve kollarımda erimesini nasıl izlerdim. Eceye küs kalamazdım ece ısrar ile mezuniyete geri döndük biran yanından ayrılmadım. Bu yazdan sonra amerika planı iptal edecektim ki ece bana söz ver benim hayalim senin hayalindi yada senin hayalin benimkiydi diye vazgeçme yaşamaktan sevmekten dedi ben gitmeycem desemde son gününde bana söz verdirdi zaten annemin tavırları beni deli etmişti. Tek üzüldüğüm güneşi kız kardeşimden uzak kalacağımdı.
....
Bir kayıpdan sonra hayatıma birini alamadım ve aynı hisleri hisetmedikçe hayatıma birini alamazdım. Amerikada masterdan sonra şirkete girdim ve şuan geri döndüm kendi şirketimi açtım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Savunucusu
General FictionEgemen Soyder Ben hiç bu kadar kendinden emin bir kadın görmemiştim. Bu kadar iyi kendini ifade eden biriydi. İşinin hakkını verdiğini duymuştum ama şimdik kendi kulaklarım ile duyuyor görüyordum. Şuan karşı taraf o kadar boyunları büküldü fareyi k...