3•bölüm

7 0 0
                                    

Adadan

Sabah alarım sesiyle uyandım. Bir yandan telefonum çalmaya başladı. Kim ki bu saatte buraktı. O bu saatte aramazdı ki. Açtım burak dedim derken bir ses avukat hanım dedi bir yandan ayşenin ağlaması duyuluyordu ben bu iş çok uzadı farkında mısın? Kendin için en çok nasıl ceza alırım diye uğraşıyorsun dedim o şerefsiz bugünkü davayı durdurmazsaan manşette iki genç avukatın inadı yüzünden cinayete kurban gitti nasıl derken ben ayakkabımı geçirdim aşağıya koşarak indim allah kahretsin evin anahtari araba anahtarını evde unuttum. Birde mesj yerimde egemenin günaydın ne saat dava diye sorması mükemel zamanlama ben peki ben bir şey sorabilir miyim size dedim adam hiç beklemiyordu bunu sor dedi ben bu sırada egemene konumumu attım ve acil olduğunu ne kadar hızlı gelebilir ise gelsin yazdım anında hemen geliyorum dedi . Ben deylim ki bu davayı geri çekerim. Sen ayşenin peşini bırakacak mısın? ..... hayır bırakmaycaksan günün sonunda bu kadın ya intihar edecek ya da sen öldürecen ben neden uğraşıyorum söylesene senin öldürmeni engellemek için dedim adam onu öldürmeyeceğime söz veririm konu buysa dedi tam o sıra egemen geldi halimi görünce bu ne hal dedi ben sus işareti yapdim ve bir kağida polisi aramasını ve ona hemen atgığım burağın konumunu attım. Ve sürmesini rica ettim. Ben öldürmekten beter edecem imasını aldım ben burdan dedim adam o da bana kalsın derken burağın bırakın beni 5 adam birden ... adaletinize sıçayım dedi zeki burak 6 şahıs vardı... egemen anında bunun bilgisini geçerken size ek bir bilgi vereyim şuanki halim buydu.

Sonunda geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda geldik. Adam söyle avukat ne yapıyoruz dedi evin önünde polisler vardı ben egemen ile acil merdiveninden burağın katına çıktım burağın odasının penceresi açıktı ordan girdik. Beyzbol sopasını elime aldım egemeni burağın odasına kirikledim. Onu tehlikeye atamazdım. Ben telefonu kapattım bulundukları alana uzakdı burası isteyerek ses çıkardım. Adam biri daha var sanırım git bak sen dedi ben beyzbol sopasını kafasına geçirdim 4 kiş kaldı. Yılmaz noldu diye bağırdı. Yılmaz yok canım ada gürses var. Bu kez 2 kişi yolladı diğer ikisi muhtemelen burağı tutu yordu ben bir sağ bir sol yaparak ikisini da yere yığdım. Ve bu kez adam geliyordu bende kapının ardında bekliyordum silahı önde geliyor tam eline vurdum silahı düştü anında aldım ve doğrulttum silahı vurmaya hazır hale de geldim biliyor musun bay şerefsiz iyi nişancıyım dedim öfkeden deliye döndü ama sırtını döndürdüm yürü dedim o yürürken egemenin kapısını da açtım egemen beni neden buraya kirikledin dedi ben seni korumak için benim yüzümden kendi canını riske atma diye . Dedim egemen lütfen bu defa bana da bir danış benim adıma karar verme dedi derken polis de yukarıya çıkıp aldı salakları ben ayşeyi sakinleştirdikten sonra burağa doğru koştum sım sıkı sarıldım oda bana burak sen nasıl bir delisin ne demek tek başına 4 adam devirmek dedi kaşı kanıyordu pansuman yapıyordum egemende ayşeye yapıyordu. Derken burak ben sana dedim ayşeyi polis evlerinde tutulması gerek ya senin evde bıraksaydım işte o zaman ben ne yapacaktım dedi ben beyzbol sopanla evime girecektin dedim burak ada şakayı bırak bugün şanslıydın adamlar salaktı dedi egemen atıldı hade herşeyi anladık beni odaya kapatmaycaktın dedi ben kendi işimi kendim görürüm dedim egemen o zaman beni aramasaydın bak kendin halletmedin herşeyi kendin haletmedin yardım etmeme de izin vermedin ada dedi ben ikinizde kesin egemen sende gelmek zorunda değildin pişman ettin bu sefere taksi çağıracam dedim sinirle kalktım aşağıya inmeye başladım burak adaa nere adaaa dur .... dedi. Birinden yardım istedim ilk kez ve çağırmışım kendim halletmemişim tamam sağol geldin teşekkur bekliyorsan ederim da bu pişkinlik ne. Gerçi daha dün berene bağıran insandqn ne beklerdim ki..
....

Kalbimin SavunucusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin