Poyraz KarabeyPoyraz eve geleli 30 dakika olmuştu, ve babası odasına girdi.
"Ne var?" poyraz babası ile asla yakın olmamıştı. Babası bir mafyaydı ve annesini bu yüzden kaybetmişti. Babası bu olanlar sanki hiç olmamış gibi davranıyordu. Ama farkında değildi ki poyrazın en büyük mücevherini kaybetmişti. Poyraz annesine çok düşkün biriydi. Onun için tek annesi vardı. Daha 12 yaşındaydı annesini kaybettiğinde.
🗝
"Abla sence annem nerede? Nereye gitti sence? Neden babam annemi aramıyor?" Poyrazın annesi tam 6 gündür kayıptı. Ses seda yoktu ortada, babasının mafya olduğunu biliyordu, istese sayniyesinde bulurdu ama babası hiçbir şey yapmıyordu. Sanki annesi periydi ve sadece onu poyraz duyup biliyordu.
"Annem gelecek ablacığım." Ablası 6 gündür poyraza aynı şeyi diyip duruyordu. Poyraz artık ablasına inanmıyordu. Ablası 6 gündür poyraza yalan söylüyordu.
Dış kapı çaldığında poyraz 6 gündür olduğu gibi hızlıca ayağa kalkıp, kapıya koştu. Her yeni gün kapı çaldığın da, olduğu gibi umutla kapıyı açıyordu. Annesinin geleceğine her yeni gün ne kadar umutu azalsada, yine umutla açıyordu kapıyı.
"Poyraz bey babanız nerede?" Poyraz babasının adamlarına ne kadar poyraz diyin desede, onlar inatla poyraz bey diyordu.
"İçeride." Poyrazın gene umudu yerle bir olmuştu. Annesi gene gelmemişti. Poyraz umutsuzlukla omuzlarını indirip, onlarla birlikte içeri girdi.
"Sadık ne var?" Sadık, poyrazın babası haldun beyin en sadık adamıydı.
"Asya hanımın cesedi bulunmuş efendim." Poyrazın kulaklarında çınlıyordu, meleği artık gerçekten de melek olmuştu.
Asya hanımın cesedi bulunmuş efendim. Bu cümle poyrazın artık hiç bir zaman aydınlık olamayacağının kanıtıydı. Oda artık Karanlıktı.
🗝
"Nasıl geçti? Geceyi sevdin mi?" Babasının gecenin adını ağzına almasını bile istemiyordu.
"O adı ağzına alma!" O güzelim ismin böyle kötü bir insanın ağzından çıkmasına dayanamıyordu. Gece öbür tanıdığı kızlara göre fazlası ile temiz bir kalp'e sahipti. Gece poyraza göre masumdu.
"Ne o hoşlandın mı?" Poyraz dişlerini sıkıyordur. Geceyi o sevemezdi, geceyi böyle pis bir kalpe sahip insan sevemezdi. O karanlıktı.
"Sanane! Çık odadan." Haldun bey, poyrazın birşey demiyeceğini anlayınca odadan çıktı. Poyrazın kaderi 12.yaşında belirlenmişti. Babasının yerine geçicekti, ve geçmişti. Poyraz Karabey.
...
Poyraz telefonunu alır ve geceye yazar. Saat gece 1 'di, ya uyanık değilse? Yinede ona yazmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ GÜZELİ // +18
ChickLitCinsellik ve küfür bulunmaktadır istemeyen okumasın!!!