Ik werd wakker door mijn vader. 'AMY KOM GODVERDOMME NAAR BENEDEN BITCH!!'. 'Ja ik kom al papa'. Pff ik moet heel snel omkleden voor dat ik klappen krijg, maar ik was al te laat papa kwam naar boven en rukte mijn borstel uit mijn handen en slaat met de borstel op mijn hoofd daarna trapt hij me in mijn maag en hij loopt weg. Even later hoor ik de voordeur dichtslaan en hoor ik een auto weggaan. Ik loop naar beneden en maak een boterham, er ligt een briefje op de tafel.
AMY ALS JIJ VANMIDDAG OM TWEE UUR NIET THUIS BEN KRIJG JE WEER KLAPPEN EN JE WEET DAT DE KLAPPEN HARD ZIJN VIEZE TERING SLET!!
KLAPPEN EN TRAPPEN VAN JE VADER
Ow shit hoe wil ik dat doen ik ben pas 5 voor half 4 uit. Dat word dus weer mijn make-up anders doen. Ik pak make-up remover en haal mijn make-up er af ik doe mijn make-up nu anders ik doe het nu zo dat het lijkt dat ik ziek ben,zodat ik eerder naar huis mag.
Als ik op school kom zie ik Lisa al staan ze stond waarschijnlijk al op mij te wachten. 'Heei Amy ik wou samen fietsen maar toen ik voor jou huis stond hoorde ik je vader schreeuwen hij zei iets van 'AMY KOM GODVERDOMME NAAR BENEDEN BITCH!!'. Shit nu moet ik weer een leugen verzinnen. 'Owja ik had ruzie met mijn vader,maar het is alweer goed'. 'Mooi ik wil namelijk niet dat mijn schatje ruzie heeft met haar vader'. 'Haha jij bent ook mijn schatje'. 'Je ziet er trouwens ziek uit'. 'Ja ik voel me niet zo lekker'. ' aawh beterschap'. 'Haha thanks'. Toen we naar de les gingen kregen we te horen dat meneer Verbeek ziek was maar dat er een invaller kwam. De invaller hete mevrouw Hoes hahah. Ze was wel aardig maar als ze boos was dan was ze echt boos. Het was half twee ik moest gaan, ik ging naar mevrouw Hoes en zei dat ik graag naar huis wou. Eerst zei ze nee dat mag niet maar toen zei ik ik heb echt buikpijn en toen zei ze oke dan voor deze keer. Yes nu moest ik super snel fietsen om op tijd te komen. Toen ik thuis kwam was het 5 voor 2 ik was dus op tijd. Toen ik binnen kwam zag ik mijn vader nog niet zitten over 5 minuten zou hij hier dus zijn. Maar helaas was hij er al, hij was net aan het douchen. 'AMY TYFUS HOER WAT DOE JIJ HIER'. 'Er lag een briefje op tafel en daarop stond dat ik twee uur thuis moest zijn'. 'EN HEB JE DAAR BEWIJS VAN'. 'Uuuhm'. NEE DUS GA ALS DE SODEMIETER WEER NAAR SCHOOL'. 'Oke papa dat zou ik doen'. Ik kon helemaal niet naar school dus ging ik naar het park. Eenmaal op het park zag ik een meisje huilen ik liep naar haar toe en zei 'meisje wat is er aan de hand'. 'Ik ben mijn mama kwijt'. 'Waar heb je je mama voor het laatst gezien'. 'Ik zag mama met papa lopen naar de vijver'. 'Dan gaan we daar even kijken'.'oke'. Toen we bij de vijver waren zag het meisje haar moeder ze gaf me een knuffel en zei heel heel heeeeel erg bedankt dat je mij hebt geholpen. Ze liep naar haar ouders toe en die gaven mij €10 als bedankje dan kon ik wat lekkers voor mezelf halen. Ik haalde icetea en een reep Milka Oreo. Toen ik dat ophad ging ik weer naar huis ik hoopte dat mijn vader niet thuis was maar helaas hij was thuis. 'ROT OP GA MAAR NAAR JE VRIENDEN, OJA WACHT DIE HEB JE NIET!!!'. 'Die heb ik'. Voordat ik mijn zin kon afmaken zei mn vader 'NIET, INDERDAAD DIE HEB JE NIET DUS ROT NOU MAAR OP NAAR JE VRIENDEN DIE JE NIET HEBT, OF SPRING VOOR DE TREIN DAN BEN IK EINDELIJK VAN JE AF'. Het liefst spring ik ook voor de trein maar ik durf het niet. Ik liep de kamer uit en net toen ik de voordeur wou openen zag ik mijn vader en liep op me af met een mes, ik deed snel de deur open en rende naar buiten en toen zag ik mijn moeder staan. 'Schat wat is er, waarom ren je zo hard'. Toen zag ze mijn vader staan. 'SCHAT STAP NU IN SNEL!!!!'. Ik stapte in en ze reed weg. 'Schat wat was er aan de hand en waarom stond je vader daar met een mes!. 'Hi.. Hij mishandeld mij'. Ik begon te huilen. 'NEE NEE DAT KAN NIET MISHANDELD JE VADER. JE ECHT??' ' ja maar ik mocht het niet zeggen omdat hij. Jou dan zal vermoorden'.
JE LEEST
Mishandeld door mn vader, wat moet ik doen?
Teen FictionDit boek is gemaakt om mensen in te laten zien hoe erg mishandelen is. Mensen die worden mishandeld voelen zich bang en nutteloos. Soms is het zo erg dat ze een einde aan hun leven maken. Als je zelf mishandeld word kan je dat tegen me zeggen en ik...