Mijn vader

57 4 0
                                    

vandaag is een hele leuke dag . Vandaag ga weer mijn vader zien voor het eerst in 2 jaar.  Mijn ouders zijn gescheiden want ze hadden telkens ruzie. Ik was in het begin heel erg verdrietig want ik dacht dat ik mijn vader nooit meer zou zien. Mijn vader woont nu al 2 jaar in Amerika. Hij heeft daar ook een baan. Hij stuurt mij 2 keer per week een pakketje met een brief. Gister kreeg ik er weer eentje binnen. De brief vond ik lastig om te lezen want mijn vader schreef over Amy en haar moeder en hij zei dat hij voor het eerst in maanden weer moest huilen. In het pakketje zat Amerikaans snoep en de cd van Birdy. Ik heb meteen een pakketje terug gestuurd met daar in Nederlands snoep en de cd van Racoon. In de brief stond dat ik heel erg veel zin had in vandaag. Mijn moeder gaat ook mee. *twee uur later*. Kom je Lisa we moeten gaan anders missen we het vliegtuig. Toen we in de auto zaten belde ik papa nog even we hadden hele leuke gesprekken en waren de hele tijd aan het lachen, maar daarna begon hij er over dat hij het echt heel erg jammer vond dat hij niet bij de Begrafenis kon zijn. Toen moesten we natuurlijk weer huilen. na 1 uur rijden kwamen we eindelijk aan op Schiphol, we waren net op tijd dus moesten we meteen door naar de gate. toen we bij de gate waren aangekomen stond er een hele lange rij met mensen. uit eindelijk zijn we nog even snel wat lekker voor papa gaan halen. toen we terug kwamen was de rij al bijna voorbij en mochten we het vliegtuig in. ik vond het heel erg spannend want dit was de eerste keer dat ik ging vliegen. de vlucht duurde ongeveer 3 uur, maar de tijd ging snel voor bij van ik keek een film op zo'n schermpje, de film heette the Hungergames. mijn moeder was in slaap gevallen haha. om ongeveer 8 uur 's avonds kwamen we aan , maar we moesten nog een half uur wachten tot mijn vader ons kwam op halen. eindelijk is dan het moment hier mijn vader is er. ik zag hem al lopen en ik rende er naar toe en ik begon keihard te huilen en mijn moeder stond huilend naar ons te kijken, dus ik liep naar haar toe en trok haar mee en we stonden een paar minuten lang in een groepsknuffel te huilen. mijn vader heeft een tijdje een andere vrouw gehad in Amerika maar zij veranderde hem heel erg waardoor die een tijd aan de alcohol heeft gezeten maar dat is gelukkig weer helemaal weg. we reden om half negen naar huis en we gingen meteen slapen.

srry srry srry dat ik zolang niet meer heb geschreven maar ik had twee weken stage dus ik had geen tijd. maar ik ben er weer en ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden. er komt snel weer een nieuwe xxx Demi

Mishandeld door mn vader, wat moet ik doen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu