Het ziekenhuis

235 8 4
                                    

Toen mijn moeder hoorde dat mn vader mij mishandelde was ze helemaal in shock. We gingen naar een hotel want we durfde niet meer naar huis. Toen we bij een hotel waren zagen we opeens mijn vader staan. 'MAMA HELP PAPA STAAT DAAR'. Ik moet keihard huilen. 'RUSTIG AMY REN MEE MET MIJ NAAR DE AUTO WE GAAN NAAR DE POLITIE, PAPA HEEFT' ONS NOG NIET GEZIEN. Ik rende naar de auto samen met mijn moeder. Toen we daar waren zagen we mijn vader achter ons aanrennen. 'STAP IN AMY SNEL'. We stapte en reden weg. Dat was op het nippertje. 'Gaat het amy, ik ga je redden'. 'Dankje mama, ik ga jou ook redden want papa wil jou nu vermoorden'. 'Dankje lieverd'. Toen we bij de politie waren moesten we alles uitleggen. Toen we dat hadden gedaan zeiden ze dat ze het gingen uitzoeken en dat we in een hotel mochten logeren en dat er mensen waren die ons in de gaten hielden voor het geval dat mn vader daar ook was. toen we bij het hotel waren gingen we eerst eten en daarna meteen slapen. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door mn moeder 'AMY AMY PAPA IS OPGEPAKT TIJD VOOR EEN FEESTJE!!. 'JEEJ!. 'We gaan lekker naar de mac een ontbijt nemen'. 'Oke'. Toen we bij de mac en we hadden het eten op kwam er een man naar ons toe hij zei 'mevrouw kunt u mij even helpen er is iets mis met mijn auto?' 'Ja hoor ik help u wel'. 'Amy blijf jij maar even hier' zei mijn moeder. 'Oke mam'. Toen mijn moeder na een kwartier niet terug kwam dacht ik dat er iets mis was dus ging ik even kijken. 'MAMA MAMA WORD WAKKER MAMA'. Ik zag mn moeder vol bloed op de grond liggen. ik pakte mijn mobiel en belde 112. 'Goedendag u spreekt met 112, waar kan ik u mee van dienst zijn?' 'HELP MIJN MOEDER LIG HIER OP DE GROND VOL BLOED!!.' 'Mag ik vragen waar u bent'. 'IK BEN BIJ DE MCDONALD's IN HOGE VEEN'!!. 'We komen er nu meteen aan bedankt voor uw belletje'. Ineens hoorde ik sirenes. Ik zat huilen bij mijn moeder terwijl de ambulance broeders mijn moeder probeerde te reanimeren. 'Sorry meisje maar ik heb geen goed nieuws,het spijt me heel erg maar u moeder is niet meer te redden ze is vermoord met een mes'. 'NEEE NEEEE MAMA NEEEE'. Ik barst in huilen uit. Mijn leven is niks waard zonder mijn moeder. Nadat mijn moeder is meegenomen worden er vragen aan mij gesteld. 'Weet u misschien ook wie dit gedaan kan hebben?' 'jj ja mijn vader mishandelde mij en die is opgepakt en hij heeft een keer tegen mij gezegd dat als ik het tegen mijn moeder zal zeggen dat hij mijn moeder ging vermoorden en toen we hoorde dat mijn vader was opgepakt gingen we naar de mac om een feestje te vieren maar er kwam een man naar ons toe en die vroeg of mijn moeder kon helpen met zijn auto dat deed ze ze zei dat wel mocht blijven zitten en toen ze na een kwartier nog niet terug kwam besloot ik maar te gaan kijken en toen lag ze daar'. Ik barst weer in huilen uit. 'Amy heb je misschien een vriendin waar je naar toe kan?'. 'Ja'. Na wat praten mocht ik gaan om naar mn vriendin te gaan. Toen ik daar was legde ik alles uit. 'MAAR AMY DAT KAN NIET JE MOEDER WAS ZO AARDIG!!'. Ze barste in huilen uit en ik ook. Wat een kut leven heb ik met mij tering vader hij had dood moeten zijn niet mama, het is allemaal mijn schuld ik wil naar mama ik moet dood, IK MOET DOOOOD. Met dat gevoel liep een paar weken rond. Na die paar weken moest ik weer naar school ik was gister naar huis gegaan ik ben nu dus alleen thuis.

De ochtend voor dat ik naar school moet

Piep piep piep. Ik word wakker van mn wekker, ik kleed me aan en ga naar beneden een broodje eten ook al heb ik geen honger mijn moeder zei altijd 'ook al heb je geen honger je moet eten want dat is goed voor je'. Ik doe mn make-up op en stap op de fiets. Als ik eenmaal bij het spoor ben waar ik altijd langs moet stap ik af en ga op het bankje naast het spoor zitten en wacht tot er een trein komt. Na 10 minuten gaan de spoorbomen dicht ik loop naar het spoor toe en ga staan. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Toen was ik weg weg van de wereld, ik ging eindelijk mijn moeder weer zien. Ik hoorde heel vaag geschreeuw.

Mishandeld door mn vader, wat moet ik doen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu