polis..

458 41 23
                                    

Leya: Tuana nerede!

Yağız: t-tuana LAN Tuana daha neden gelmedi

Ülkü: sizinle birlikte gekicekti

Çağan: güvenlikçiler bizi kovaladığında bize siz gidin ben onları oyalarım dedi

Defne:nE tuanayı yalnızımı bıraktınız

Yağız: off abi ben böyle olacağını
biliyordum ya

Ülkü: yağız merak etme tuanayı bilmiyormuş gibi konuşma ne yapar ne eder kurtulur

Ahmet o sırada gelir;

Ahmet: heh geldiniz mi çocuklar

Çağan: öf he geldik al para da burada

Ahmet: Afferim ee Tuana nerede!

Leya: eee şey

Ahmet: ney
.
.
.
.
.
.
Tuana anlatımıyla;

Salaklar hiç birşeyi beceremiyorlar bütün iş yine bana kaldı diğerleri çoktan girişlerdi bende dhaa bankadaydım onların dikkatlerini dağıtmaya çalışıyordum ama olmuyordu biri üstüme doğru geldi hemen bir yumruk attım yere düştü sonra diğeri geldi karnına bir tekme attım fakat bu sefer 6-7 kişi etrafımı sarmıştı napıcağım hakkında hiç bir bilgim yoktu mecbur silahımı çıkartacaktım elimi arkaya attığımda silah yoktu hass*ktir silahım arabadaydı napıcam ben şimdi en azından 2-3 kişiyi etkisiz hale getirirsem kaçabilirdim hemen uçan tekme attım şişko olan diğer arkadaşının üstüne düştü diğerine kafa attım ve aradan kapıya doğru koştum kapıdan çıkmayı başarmıştım fakat arkamda sanki bir sürü geliyordu arakmı döndüğümde hass*ktir 7 kişi beni kovalıyordu napıcam ben şimdi eğer beni yakalarlarsa en az 20 yıl yerdim aq hem adam öldürmeden hemde banka soymaktan zaten kaç yıldır polisler peşimizdeyi son hızla koşuyordum halen arkamdalardı galiba yakalanacaktım nefesim kesiliyordu hemen önünde bir araba durdu..

X: bin çabuk

Tuana: tamam bas gaza

.
.
.
Ahmet: Tuana nerede dedim!

Ülkü: bizi kurtarmak için orada kaldı!

Ahmet: nE siz ne diyorsunuz eğer yakalanırsa biz ne bok yicez eğer bizi ele verirse!

Yağız: düzgün konuşun Tuana ÖYLE BİRŞEY YAPMAZ!

Defne: aynen Tuana dostlarını ele verecek bir kız değil

Ahmet: görücez!

Çağan: ben gidiyorum

Leya: NEREYE!

çağan: tuananın Yanına!

Çağan anlatımıyla;

Hemen arabaya bindim ve bankaya doğru gitmeye başladım inşallah yakalanmamıştır yoksa bitteriz biz tuanayı gördüm koşuyordu hemen arkasında ise 7 kişi tuanyı kovalıyordu hemen arabayı tutanın önünde durdurdum Tuana bindi bende gaza bastım..

Tuana: ayy nefesim

Çağan: al su iç!

Tuana: ver!

LAVİNİA ÖLÜM ÇİÇEĞİ..🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin