Tuana: n-nasıl olur bu o-oo a-ailemi ailemizi ö-öldürmüş olamaz OLAMAZ!
Ahmet anlatımıyla;
ben telefonla konuşurken birden kapının önünden ses geldi bende bakmak için kapıya doğru yönelip kapıyı açtım t-tuana vardı olamaz! bütün dediklerimi duymuşmuydu gözleri dolmuştu gözünden yaşlar akmaya başladı DUYMUŞ! Şimdi napıcam ben Allah kahretsin birden silahını belinden çıkartıp bana doğrultu! napıcam ben şimdi!?
Ahmet: t-tuana
Tuana:s-sen
Ahmet:Tuana bak açıklayabilirim sakın ol!
Tuana:SEN NASIL İĞRENÇ BİR İNSANSIN HEE ANNEMİ BABAMI HATTA YAĞIZIN ÜLKÜNÜN DEFNENİN ANNESİNİ BABASINI ÖLDÜRDÜN!
Ahmet: B-bak t-tuana
Tuana:ADIMI BİRDAHAA AĞZINA DAHİ ALMA! ÖLDÜRÜCEM SENİ ÖLÜCEKSİN!
Ahmet:nE hayır yapma istediğin herşeyi yaparım!
Tuana:tamam annemi ve babamı geri getir! HADİ YAPSANA HEE YAPP OLMUYOR DEMİ YAPAMASIZ ÖLÜCEKSİN PİSLİK HERİF
.
.
.
.
.
.Çağan:nerde kaldı bu kız ya!
Yağız: gelir heralde şimdi
Ülkü:yok ben dayanamıcam ben gidip bir bakayım
Yağız:aman git bak meraklı mellahat ya
Ülkü:kes sesini sen be
Yağız:ya sabır
Ülkü anlatımıyla;
Yağız manyakısından kurtulup eve doğru gittim girdiğimde çok büyük bir şoka uğradım Tuana elinde bir silah ile Ahmet abiye doğru uzatmış ve ağlıyordu hemde hiç olmadığı kadar Tuana hiç ağlamazdı ki Ahmet ise korkudan resmen ayaklları titriyordu..
Ülkü:t-tuana ne yapıyorsun sen!
Tuana: ülkü sen karışma..
ülkü:TUANA BURADA NE OLDUĞUNU BANA SÖYLERMİSİN HEMEN!
Tuana:t-tamam ama hemen ağlamak yok!?
Ülkü:t-tamam
Tuana:BU ŞEREFSİZ A-ANNEMİZİ VE B-BABAMIZI ÖLDÜREN KİŞİ!
ülkü:n-ne h-hayır O-OLAMAZ!
Tuana: ülkü git!
Ülkü:n-ne diyosun
Tuana:ÜLKÜ GİT YAĞIZLARI ÇAĞIR İLACINI VERSİNLER ÇABUK!
ülkü:t-tamam
Ülkü anlatımıyla;
Duyduğum şey karşında o kadar şittedli ağlıyordum ki en son annemin babamın mezarında böyle ağlamıştım..nefesim kesilmeye başlıyordu zor da olsa koşa koşa arabaya doğru gittim arada yere düştüm ama geri kalktım..
Yağız:heh sonu-ülkü noldu sana
Ülkü: y-yağız i-ilacım
Yağız:NERDE NERDE
ülkü:ç-çantamda
Deniz:çantası burada
Ülkü ilacı çeker;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA ÖLÜM ÇİÇEĞİ..🥀
Mystère / ThrillerBoşver hepsi geçecek bir gün, nefret beni seçecek bir gün..🥀