SM'in yeni kız grubunun efsane olacağını söylemiştim, gerçekten de öyle.
Konseptlerde bir devrim yarattılar. [ Yepyeni bir konsept çıkardılar. SHINee, EXO, After School veya 2PM gibi]
Black Mamba gerçekten efsaneydi, Next Level evet maalesef yükselmiş beklentiyi karşılayamadı.
SM 'in daha önce bir kız grubu ile bu kadar ilgilendiğini hatırlamıyorum. SNSD'nin 10. yıllarına kadar resmi lightsticki yoktu, 8 yıl boyunca solo bile yapamadılar. f(x) desen kızlar yıllarca fandom adına sahip değillerdi. Red Velvet ise zaten bambaşka hikaye, kızları doğru düzgün çıkış yaptırmayı başaramadı. Genelde büyük şirketlerden çıkan gruplar direkt çıkış şarkıları ile ödül alabilirken Red Velvet alamadı.
Şimdi aespa'ya bakıyorum, hayatımda böyle pr kasan şirket görmedim. Çok uğraşıyor. Performanslarında çekim açılarına kadar hem de, çok güzel bir şey.
Üyeler çok yetenekli, her biri farklı sahne aurasına ve harika visuallere sahip. Hiçbir eksikleri yok ve henüz çaylak bir gruptan bahsediyoruz.
4. Jenerasyon'un en iyi kız grubu ITZY olacak diyordum ama belli ki aespa çok rahat geçecek.
Özellikle Karina'dan bahsetmek istiyorum. Bu kız inanılmaz bir şey.
Jennie 'It Girl' lakabını devretmeye hazırlanmalı, bu konuda Karina gümbür gümbür geliyor.
Ayrıca tam bir feminist idol, başka kadın idolleri bu kadar öven, yüceltip saygı duyan bir çaylak daha görmemiştim.
SNSD üyeleri olsun, f(x) olsun IU olsun Hara olsun herkese karşı sevgisi ve saygısı var. Çok hoş bir şey, bu kızın değerini bilmelisiniz.
ITZY için Yeji neyse aespa için de Karina o. Üyeler arasında en iyi sahne hakimiyetine sahip olan o, tam idol olmak için doğmuş.
Ancak visualleri bana hiç hitap etmiyor. Konseptlerinden dolayı sanırım inanılmaz makyaj ve shop yapıyorlar. Öyle ki burunları bile kaybolacak, yüzlerinde hatta onu geçtim vücutlarında en ufak leke bırakmıyorlar. Ayıp olmasın diye Karina'nın benine dokunmamışlar skdklx
Açıkçası bunu hoş bulmuyorum. Hiç doğal durmuyor, gerçek gelmiyor ki değil. Günümüzde herkes, mankenlik sektörü ve hatta moda sektörü bile body pozitivizm için uğraşırken Kpop sektörünün tam tersine yönelmesi üzücü.
Sadece kadın idoller değil erkek idoller için de geçerli ki eski bölümlerde bahsetmiştim.
Artık ITZY ve aespa ya bütün ilginizi yöneltebilirsiniz ki sanırım başka şansınız da yok :d4. Jenerasyon'un dev grupları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠² [ 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑜𝑝𝑖𝑛𝑖𝑜𝑛𝑠 ] ✓
Randombilgi: yıl 2022 ve ulusun kız grubu hala Girls' Generation. *kapak : hara