queen or king

1K 37 13
                                    

Çoğu kitapta 'kral/kraliçe diye bir şey yok herkes kendi favori grubuna kral/kraliçe diyor' deniliyor.

Ben böyle düşünmüyorum. Kral/kraliçe başarılara ve yeteneğe bağlı bir şeydir , öznel değildir. Kendi favori grubuna söylenen bir şey de değildir. Kendi grubuna favori grubum dersin.

Mesela benim tanıdığım ilk KPOP grubu TVXQ. Haklarında bir çok şeyi biliyordum ve fandomda bile değildim ben KPOP a girmeden önce onların kral/tanrı statüsünü kabul etmiştim zaten. İlk fandomum SHAWOL'du. Ve ben bir kere bile SHINee ye kral demedim. Evet SHINee yi seviyordum ama sektörde onlardan daha kıdemli daha başarılı ve yetenekliler vardı.

Mesela ben SNSD antisiydim ilk girdiğimde. Ve antiyken de onların kraliçe olduğunu kabul ediyordum. Hatta antiyken ben Minho'yu izleme bahanesiyle sürekli Gee'yi izlerdim ama ilk fandomum Kamilia idi. O zamanlar KARA ve SNSD de aktifti ve ben bir kere bile KARA'ya kraliçe demedim çünkü kraliçenin SNSD olduğu belliydi.

Demek istediğim sevdiğin gruba kral kraliçe denmez. Sadece sevdiğim grup/favori grubum denir anlayın şunu artık skxbakdnks

Ayrıca sektörün sadece bir tane kral ve kraliçesi olamaz çünkü bir sürü müzik tarzı var aynı zamanda solo artistler de var, sadece bir gruba kraliçe demek gerçekten haksızlık olur.

𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠² [ 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑜𝑝𝑖𝑛𝑖𝑜𝑛𝑠 ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin