Yine cr a bir örnek atayım ve bırakayım.
Bu da yıllardır benim Wattpad biom;Google a bak bakalım " ikon Keep Your Head Down, red is TVXQ" diye. Direkt ve sadece benim Wattpad biomun çıkacağından çok eminim. Aynı şey Jessbian için de geçerli, kaldı ki bir iki yıl öncesinde kadar Jessbian diye kitabım da vardı.
Ayrıca mal arkadaşım madem söz çaldın anlamını bil. Oradaki iKon bildiğimiz grup olan iKon. Bu sözün anlamını bilmeden yazdığın belli. iKon fandomuna Cassiopeia'nın kırmızısı verildi, bu nedenle de iKon keep your head down, red is TVXQ. KHYD zaten TVXQ 'nun hitlerinden biri. Red is TVXQ da iKon 'ın kırmızı olayında Cassielerin sözüydü.
Neyse.
Çok sinirlendim daha fazla bakamıcam.
Bir hastalığı falan var galiba arkadaşın. Bir sürü insan bilgilerimi aldı özellikle Instagram için. Ve neredeyse hepsi bana mesaj attı özelden. İzin alarak paylaşıldı bir çoğu. ÇÜNKÜ SAATLERİMİ BİLGİMİ VE EMEĞİMİ HARCADIĞIM İSLER BUNLAR.
Bir kaç gün önce gittim her paylaştığı çalıntı tweet ve postu beğendim. Görür utanır siler diye. :D sildi mi hayır :D
Buradaki hesabı da jessicakamyhusband tarzı bişey olması lazım. Görürseniz aman dikkat edin. En iyi özelliği emek hırsızlığı.
Kendisine sesleniyorum buradan, madem yüzsüzce çalıyorsun o halde 30 Eylül 2014 serisi ve goo hara serisini de paylaş flood at da bir boka yara. İnsanlar Jessica'nın atılışının sebepleri ve Goo Hara'nın hayatını öğrensinler.
Çalmak yerine mesela ing fr vs dil öğrenip öğrendiğiniz dillerle de araştırma becerinizi geliştirebilirsiniz. Benden bir tavsiye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠² [ 𝑘𝑝𝑜𝑝 𝑜𝑝𝑖𝑛𝑖𝑜𝑛𝑠 ] ✓
Randombilgi: yıl 2022 ve ulusun kız grubu hala Girls' Generation. *kapak : hara